Επίσημο: Νέο Genesis G80

Σχετικά άρθρα

Η Genesis παρουσίασε σήμερα το νέο G80, με το μοντέλο να υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της εταιρίας “Athletic Elegance” που είδαμε στο GV80. Έτσι το πολυτελές σεντάν της κορεατικής εταιρίας διαθέτει μεγάλη γρίλια, λεπτούς προβολείς και κομψή σιλουέτα. Υπάρχουν αρκετά χρωμιομένα στοιχεία, ζάντες 20″ και διπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Διαστάσεις

Το μήκος του φτάνει τα 4.995 mm (+5 mm από τη προηγούμενη γενιά), το πλάτος τα 1.925 mm (+36 mm), το ύψος τα 1.465 mm (-15 mm), με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 3.010 mm.

Οι λεπτότερες μπροστινές κολώνες σε συνδυασμό με τους νέους πλαϊνούς καθρέπτες και το πιο στενό ταμπλό, βελτιώνουν την ορατότητα του οδηγού, ενώ αυξάνουν και την αίσθηση ευρυχωρίας στη καμπίνα.

Πλατφόρμα

Η τρίτη γενιά του G80 βασίζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, την ίδια που χρησιμοποιεί και το GV80. Το 19% του σώματος είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, κάτι που συμβάλλει στη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου κατά 110 κιλά σε σύγκριση με τη προηγούμενη γενιά. Το νέο μοντέλο έχει καλύτερη ηχομόνωση, καλύτερο κλείσιμο πορτών και ζάντες που μειώνουν τους αεροδυναμικούς ήχους που μεταφέρονται μέσα στη καμπίνα.

Ανάρτηση

Το νέο G80 εφοδιάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που χρησιμοποιεί μια κάμερα στο μπροστά μέρος, μέσω της οποίας ανιχνεύει λακκούβες, σαμαράκια κτλ, έτσι ώστε να προσαρμόζεται κατάλληλα, με στόχο την ομαλή και άνετη οδήγηση.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό η Genesis έχει τοποθετήσει υλικά καλύτερης ποιότητας, μια μεγάλη οθόνη 14,5″, τον 3D ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, ξύλινα διακοσμητικά, κρυφό φωτισμό και δερμάτινες επενδύσεις.

Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει ένα σύστημα με επτά κυψέλες αέρα που προσαρμόζονται ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης. Επίσης διαθέτει επίσης μια αυτόματη λειτουργία διόρθωσης της στάσης του σώματος αλλά και και μια λειτουργία “τεντώματος” που συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης του οδηγού σε πολύωρα ταξίδια.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, όπως και over-the-air αναβαθμίσεις, με τους πίσω επιβάτες να απολαμβάνουν μεγαλύτερους χώρους.

Κινητήρες

Μηχανικά θα προσφέρεται με τον V6 3,5-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 380 ίππων με 530 Nm ροπής, αλλά και με τον 2,5-λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα των 304 ίππων με 421 Nm ροπής.

Επίσης θα είναι διαθέσιμος και ένας 2,2-λιτρος τετρακύλινδρος turbodiesel κινητήρας απόδοσης 210 ίππων με 441 Nm ροπής. Και οι τρεις κινητήρες συνδυάζονται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που στέλνει τη κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς.

Συστήματα

Στον τομέα των συστημάτων η Genesis εξοπλίζει το νέο G80 με το αναβαθμισμένο σύστημα Highway Driving Assist II, ένα ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης που ελέγχει τα συστήματα διεύθυνσης, πέδησης και επιτάχυνσης, στην οριζόμενη από τον οδηγό ταχύτητα, διατηρώντας το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας κυκλοφορίας, ενώ παράλληλα κρατά μια ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

Επιπλέον το μοντέλο εφοδιάζεται με ενεργό cruise control με τεχνολογία μάθησης, με σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών, σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης τυφλών σημείων και με τον βοηθό παρκαρίσματος “Smaht Pahk” που ελέγχεται μέσω του κλειδιού, επιτρέποντας στον οδηγό να παρκάρει το αυτοκίνητό του ακόμη και όταν βρίσκεται έξω από αυτό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...