Παρά το γεγονός πως και του χρόνου η F1 θα διέπεται από τους σημερινούς κανονισμούς, η Mercedes συμφώνησε να μην χρησιμοποιήσει το σύστημα DAS. Τα μονοθέσια του 2021 θα είναι πρακτικά ίδια με τα φετινά, έχοντας μόνο αλλαγές στην αεροδυναμική, με την FIA, την Mercedes και τις υπόλοιπες ομάδες, να έρχονται σε συμφωνία και έτσι από το 2021 δεν θα επιτρέπονται τα DAS συστήματα που αλλάζουν την γωνία των μπροστινών τροχών.

Το σύστημα το δοκίμασε η Mercedes κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών τον περασμένο Φεβρουάριο, με το νέο άρθρο 10.4.2 των αναθεωρημένων τεχνικών κανονισμών του 2021 που έχει εγκριθεί από την FIA να αναφέρει:

Η επαναπροσαρμογή των κατευθυντήριων τροχών πρέπει να καθορίζεται με μοναδικό τρόπο από μία μονοτονική λειτουργία της περιστροφής ενός συστήματος διεύθυνσης γύρω από έναν μόνο άξονα.

Επιπλέον, τα εσωτερικά σημεία προσάρτησης των στοιχείων της ανάρτησης που συνδέονται με το σύστημα διεύθυνσης πρέπει να παραμένουν σε σταθερή απόσταση το ένα από το άλλο και να μπορούν να κινούνται μόνο προς την κανονική κατεύθυνση προς το κεντρικό επίπεδο του αυτοκινήτου.

Η απόφαση κατάργησης του DAS από το 2021 σημαίνει πως οι υπόλοιπες ομάδες δεν θα χρειαστεί να επενδύσουν σημαντικά κεφάλαια προκειμένου να αναπτύξουν τα δικά τους DAS συστήματα.

Τα DAS συστήματα έχουν ήδη απαγορευτεί στους νέους κανονισμούς.