Στις αρχές του περασμένου μήνα, η Koenigsegg παρουσίασε τη Gemera και όλος ο κόσμος έμεινε άφωνος με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Και αυτό γιατί το πρώτο τετραθέσιο μοντέλο στην 25χρονη ιστορία της σουηδικής εταιρίας φορά ένα 2,0-λιτρο τρικύλινδρο plug-in υβριδικό σύνολο, συνολικής απόδοσης 1.700 ίππων και 3.500 Nm ροπής. Ο κινητήρας βενζίνης φέρει την Freevalve τεχνολογία και αποδίδει 600 άλογα, και συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 1.100 ίππων.

1

Η παραγωγή της Gemera θα περιοριστεί στις 300 μονάδες, με κάθε μια να κοστίζει περίπου €1,5 εκατομμύριο, με την παράδοση των πρώτων αυτοκινήτων να γίνεται στα μέσα του 2021. Η αντιπροσωπεία της McLaren στην πόλη Charlotte στην πολιτεία της Βόρειας Καρολίνα των Η.Π.Α. έχει βγάλει στο site της προς πώληση το build slot της πρώτης Gemera που θα βγει στην παραγωγή, με αριθμό πλαισίου #001.

Όπως καταλαβαίνεις, δεν έχει στην κατοχή της το αυτοκίνητο, καθώς δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η παραγωγή του, αλλά πουλά το δικαίωμα αγοράς της περιορισμένης παραγωγής του αυτοκινήτου, δίνοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα παραμετροποιήσης του σουηδικού megaGT.

2

Η αντιπροσωπεία της βρετανικής εταιρίας δεν αναφέρει την τιμή, αλλά σίγουρα αυτή θα έχει σοβαρό “καπέλο” στα 1,7 εκατομμύρια δολάρια που ζητά η σουηδική εταιρία προς τους πελάτης της στην Αμερική.