Στα τέλη του περασμένου μήνα, η Aston Martin παρουσίασε ένα νέο 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα, ο οποίος είναι ο πρώτος all-in-house κινητήρας της βρετανικής εταιρίας από το 1968. Η Valhalla θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα τον φορέσει, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2022, ενώ αργότερα θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της Aston Martin.

Σήμερα, η βρετανική εταιρία χρησιμοποιεί τον 4,0-λίτρο bi-turbo V8 κινητήρα της AMG στις Vantage, DB11 και DBX, αλλά η συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρίες θα σταματήσει, με τον CEO της Aston Martin, Andy Palmer, να δηλώνει:

Η Mercedes έδειξε την κατεύθυνση της τεχνολογίας των κινητήρων και προφανώς δεν προσβλέπουμε να τοποθετήσουμε τετρακύλινδρους κινητήρες στις δικές μας Aston Martin. Έτσι, πρέπει να πορευτούμε μόνοι μας.

Συνεχίζοντας, ο Palmer επιβεβαίωσε ότι το υβριδικό σύνολο που θα φέρει η Valhalla θα συνδυάζεται με τα υπάρχοντα συστήματα μετάδοσης, και θα αποδίδει τουλάχιστον την ίδια ισχύ με τον κινητήρα της AMG, λέγοντας:

Καθώς προχωράς, συνήθως περιμένεις μια αύξηση της ισχύος, όχι μείωση. Πρέπει να το κάνεις αυτό, ακόμη και με έναν μικρότερο κινητήρα, οπότε δεν υπάρχει λόγος να περιμένουν οι πελάτες μας πως θα προσφέρουμε λιγότερο δυνατούς κινητήρες.

Ο νέος V6 κινητήρας πληροί τα πρότυπα εκπομπών του Euro 7, διαθέτει “Hot V” διαμόρφωση, ξηρό κάρτερ, μπορεί να συνδυαστεί με ηλεκτροκινητήρα/ηλεκτροκινητήρες και ζυγίζει λιγότερο από 200 κιλά. Η Aston Martin δεν αποκάλυψε άλλες τεχνικές προδιαγραφές του νέου της κινητήρα, ούτε φυσικά πόσα άλογα και πόση ροπή αποδίδει, με τις φήμες να θέλουν να αποδίδει έως 1.000 άλογα.