Η Taycan είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche, με τα Taycan Cross Turismo, Macan EV και 718 EV να έπονται, αλλά ο Michael Steiner, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Porsche, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως η γερμανική εταιρία δεν βλέπει την Tesla ως άμεσο ανταγωνιστή της.

Σύμφωνα με τον Steiner, η Tesla στοχεύει σε πωλήσεις στο ευρύ κοινό, μιας και τα Model 3 και Model Y μπορούν να αγοραστούν από μια μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού, σε αντίθεση με την Porsche, η οποία κοστολογεί τα μοντέλα της πολύ πιο ακριβά, στοχεύοντας σε ένα πιο πλούσιο πελατολόγιο.

Η Taycan είναι πολύ ακριβότερη από το Model S, με το γερμανικό μοντέλο να ξεκινά στις ΗΠΑ από τις 103.800 δολάρια και να φτάνει έως τις 180.000 δολάρια στην έκδοση Turbo S, με το Model S να ξεκινά από τις 79.990 δολάρια και να φτάνει στις 99.990 δολάρια στην Performance έκδοση.

Σε ότι αφορά την μικρότερη αυτονομία που προσφέρει η Taycan σε σύγκριση με το Model S, ο Steiner ξεκαθαρίζει πως η Porsche δεν θα ακολουθήσει την Tesla “στο μονοπάτι” των μεγάλων μπαταριών. Αντ ‘αυτού, η Porsche υπόσχεται μικρότερες, ελαφρύτερες μπαταρίες που μπορούν να φορτιστούν γρηγορότερα. Όπως χαρακτηριστικά είπε:

Κατά τη γνώμη μας, οι μεγάλης χωρητικότητας μπαταρίες που συναντά κανείς στο Model S δεν είναι ιδανικό όσον αφορά τη βιωσιμότητα. Πιστεύουμε στις μικρότερες, ελαφρύτερες και επομένως στις λιγότερο ακριβές μπαταρίες, που μπορούν να επαναφορτιστούν πιο γρήγορα. Δεν είναι η φιλοδοξία μας να είμαστε ο ηγέτης της ηλεκτρικής αυτονομίας.