Η Hyundai ανακοίνωσε σήμερα πως τοποθετεί το νέο της 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT -υγρού τύπου- διπλού συμπλέκτη στο Veloster N, που θα τοποθετηθεί και στο i30 N.

Το Hyundai Veloster N με το DCT κιβώτιο αποδίδει 7% περισσότερη ροπή σε σύγκριση με την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Η αύξηση της ροπής από τα 353 Nm έχει αυξηθεί στα 377 Nm, οφείλεται στη λειτουργία N Grin Shift (NGS) και έχει διάρκεια 20 δευτερολέπτων. Η ιπποδύναμη παραμένει στα 250 άλογα στην απλή έκδοση και στα 275 άλογα στην έκδοση Performance. Τα 0-100 χλμ/ώρα το μοντέλο θα τα κάνει σε 5,6 δευτερόλεπτα.

Το κιβώτιο διαθέτει επίσης τις λειτουργίες N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) που ελέγχουν τις αλλαγές των ταχυτήτων αναλόγως των καταστάσεων, με την εταιρία να προσφέρει και τα N Light Sports Bucket καθίσματα που ζυγίζουν 2 κιλά λιγότερο από τα στάνταρ καθίσματα και φέρουν φωτιζόμενο λογότυπο.

Το αυτοκίνητο αποκτά επίσης νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8″ και ηχοσύστημα JBL.