Την δεκαετία του 1960 η Ferrari είχε μετατρέψει δύο 250 GTE σε περιπολικά για τις ανάγκες της αστυνομίας της Ρώμης. Το ένα από τα δύο αυτοκίνητα καταστράφηκε αφού ενεπλάκη σε τροχαίο μερικές εβδομάδες μετά την παράδοσή του, αλλά το άλλο βρισκόταν στον στόλο των οχημάτων της ιταλικής αστυνομίας για έξι χρόνια, με τον αστυνομικό Armando Spatafora να ήταν ο οδηγός του, με τον Spatafora. μαζί με τρεις ακόμη αστυνομικούς να εκπαιδεύεται στο Μαρανέλο προκειμένου να μπορεί να οδηγεί γρήγορα το αυτοκίνητο.

Το 1972 το αυτοκίνητο αγοράστηκε από τον Alberto Cappelli, έναν Ιταλό επιχειρηματία που το κράτησε στη κατοχή του έως και το 2015, όταν και το πούλησε σε έναν άλλον Ιταλό. Σήμερα πωλείται από την εταιρία Girardo & Co, η οποία κάνει γνωστή την τιμή της μοναδικής αυτής Ferrari μονάχα στους σοβαρά ενδιαφερόμενους.

Πιστοποιημένο από την Ferrari Classiche, το αυτοκίνητο φορά το αρχικό εργοστασιακό πλαίσιο (με αριθμό #3999), τον εργοστασιακό Colombo V12 3,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 240 ίππων που συνδυάζεται με το αρχικό 4-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης και ο πίσω άξονας είναι ο ίδιος από την πρώτη ημέρα που κατασκευάστηκε.