Το θυσίασε είναι μέσα σε εισαγωγικά, γιατί μόνο μικρή δεν μπορείς να θεωρήσεις την -ανακοινώσιμη- τελική ταχύτητα των 360 χλμ/ώρα για την Chiron Pur Sport. Η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου παρουσιάστηκε στις αρχές του περασμένου Μαρτίου, ώστε να κάνει το ντεμπούτο της στην φετινή έκδοση της Γενεύης, κάτι το οποίο δεν έγινε εξαιτίας της πανδημίας, λόγω της νόσου Covid-19.

Η Chiron Pur Sport φέρει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο και αλλαγές στο στήσιμο της, καθώς η εταιρία ήθελε να κάνει την έκδοση πιο ευχάριστη και πιο άμεση σε διαδρομές γεμάτες στροφές. Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο επικεφαλής τους τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της Bugatti, Stefan Ellrott, θέλησε να εξηγήσει γιατί η Pur Sport έχει μειωμένη τελική ταχύτητα κατά 60 χλμ/ώρα.

Ο Ellrott παραδέχεται ότι το να ταξιδεύεις με πολύ μεγάλες ταχύτητες και να είσαι εξίσου γρήγορος στις στροφές δεν μπορεί να συμβεί με το ίδιο αυτοκίνητο. Η Bugatti σχεδίασε τη Chiron Pur Sport για να δείξει ότι η μάρκα μπορεί να είναι κάτι παραπάνω από το “μια μεγάλη τελική ταχύτητα”. Η Pur Sport απέχει πολύ από γίνει το απόλυτο track-day αυτοκίνητο, καθώς δίνει έμφαση στο χειρισμό και την ευελιξία, περισσότερο από τις άλλες Chiron, κάτι που θα μπορούσε να την βοηθήσει στην προσέλκυση νέων πελατών στη μάρκα.

Η Bugatti προσανατολίζοντας την Pur Sport στην ευελιξία και την “αισθητή απόδοση” στις στροφές έκανε πιο κοντές κατά 18% τις σχέσεις του κιβωτίου, θυσιάζοντας την τελική ταχύτητα επιδιώκοντας ελαστικότητα και άμεση επιτάχυνση.

Ακόμα, ο W16 quad-turbo κινητήρας 8,0-λίτρων αποδίδει 1.500 άλογα και στροφάρει 200 σ.α.λ πιο ψηλά, φτάνοντας πλέον έως τις 6.900 σ.α.λ. Οι νέες ρυθμίσεις του κιβωτίου βελτιώνουν κατά 40% της ελαστικότητα του μοντέλου σε σύγκριση με την Chiron, ενώ η Chiron Pur Sport φορά ειδικά Bugatti Sport Cup 2 R ελαστικά της Michelin, διαστάσεων 285/30 μπροστά και 355/25 πίσω, με τις ζάντες να έχουν διάσταση 20″ μπροστά και 21″ πίσω.

Παρόλο που η Bugatti θυσίασε την τελική ταχύτητα της Pur Sport, αυτή είναι ακόμα πιο γρήγορη από την κανονική Chiron στα 0-100, 0-200 και 0-300 χλμ/ώρα. Ακόμα, η γαλλική εταιρία έκανε το μοντέλο να ζυγίζει 50 κιλά λιγότερο από την Chiron, χάρη στις νέες ελαφρύτερες ζάντες, στην αφαίρεση της πίσω υδραυλικής αεροτομής, στα πλαίσια από τιτάνιο για τις βάσεις από τα τακάκια των φρένων, αλλά και από τους ελαφρύτερους δίσκους των φρένων.

Τέλος, τα μπροστά ελατήρια της ανάρτησης είναι κατά 65% πιο σκληρά, ενώ τα πίσω είναι κατά 33% πιο σκληρά. Οι ζάντες είναι νέες, κατασκευασμένες από μαγνήσιο, έχουν αεροδυναμικό σχεδιασμό που συμβάλουν στη παραγωγή κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, ζυγίζουν 16 κιλά λιγότερο και βοηθούν στην ψύξη των φρένων.

Μόλις 60 Chiron Pur Sport θα κατασκευάσει η Bugatti με το κόστος της κάθε μιας να ανέρχεται στα 3 εκατ. ευρώ, χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ της κάθε χώρας.