Η Toyota Ελλάς προσφέρει πλέον την δυνατότητα για άμεση και εύκολη online παραγγελία των αυτοκινήτων της, χωρίς καμία φυσική επαφή με το κατάστημα και με απόλυτη ασφάλεια. Πλέον, αφού μπεις στην επίσημη ιστοσελίδα της Toyota, ακολουθώντας απλά βήματα, θα έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις και να αγοράσεις το αυτοκίνητο που επιθυμείς, από όλη την γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας.

Η αρχή έγινε τον Δεκέμβριο 2018 στην ελληνική αγορά, με την πρώτη παρουσίαση οnline διαδικτυακής πώλησης 65 υβριδικών-ηλεκτρικών Toyota Yaris, της έκδοσης e-energy. Διαπιστώθηκε πως η θετική ανταπόκριση, αλλά και η διάθεση των καταναλωτών να επιλέξουν online το αυτοκίνητο τους, όπως και κάθε άλλο καταναλωτικό προϊόν, συνεχώς αυξάνεται, πόσο μάλλον σήμερα με τις νέες τάσεις και εξελίξεις.

Η Toyota Ελλάς μας πραγματοποίησε σήμερα σε πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση το πρωτοποριακό αυτό εργαλείο πωλήσεων, το οποίο δίνει έμφαση στην ασφάλεια και την εγγύηση της μάρκας. Η νέα εφαρμογή “online κράτησης” είναι διαθέσιμη από τις 22 Απριλίου στο επίσημο site της Toyota Ελλάς (www.toyota.gr), και η εταιρία έχει δεχτεί μέχρι σήμερα πάνω από 10 παραγγελίες με αυτόν τον τρόπο. Η εφαρμογή είναι εύχρηστη και συμβατή με υπολογιστή, tablet ή smartphone, με απόλυτη ασφάλεια χωρίς περίπλοκες διαδικασίες.

1Η διαδικασία είναι απλή και ολοκληρώνεται μέσα από 4 βήματα:

  1. Διαμόρφωση του αυτοκινήτου επιλογής με 100% παραμετροποίηση, με τη δυνατότητα επιλογής μοντέλου, έκδοσης, χρώματος και αξεσουάρ
  2. Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων, το ποσό της προκαταβολής και της επιλογής του επίσημου αντιπρόσωπου από τον οποίο θα γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου
  3. Επιβεβαίωση για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων
  4. Πληρωμή προκαταβολής με χρήση πιστωτικής κάρτας και δυνατότητα εκτύπωσης παραγγελίας.

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο εξουσιοδοτημένος έμπορος του δικτύου της Toyota Ελλάς, αναλαμβάνει τη διευθέτηση της παραγγελίας και της ενημέρωσης του πελάτη για την άφιξη του μοντέλου της επιλογής του, όταν αυτό θα είναι έτοιμο προς παράδοση από το κατάστημα. Το αυτοκίνητο θα παραδίδεται είτε στην αντιπροσωπεία, είτε στο σπίτι του ιδιοκτήτη, ή όπου αλλού αυτός επιθυμεί.

2

Μέσα από τη νέα διαδικτυακή πλατφόρμα, έχεις τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε προωθητικό πρόγραμμα είναι σε ισχύ κατά την περίοδο της κράτησης. Επιπλέον, υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής όλου του ποσού προκαταβολής, με την πλατφόρμα να αναβαθμίζεται συστηματικά με νέες υπηρεσίες στο μέλλον.

Η Toyota αναφέρει πως δεν υπάρχει κάποιο οικονομικό όφελος ή έκπτωση για τον πελάτη που θα επιλέξει να κάνει χρήση της online κράτησης. Ξεκαθαρίζει, επίσης, αυτός ο τρόπος κράτησης δεν αποτελεί ένα νέο κανάλι πώλησης, αλλά ένα νέο κανάλι υποστήριξης και διευκόλυνσης των πωλητών. Έτσι, δεν θα υπάρξει μείωση του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota πανελληνίως, με τις online κρατήσεις να στοχεύουν στην διευκόλυνση, στην άνεση και στη μείωση των διαδικασιών που απαιτούνται από την πλευρά των πελατών, και πρακτικά στην μείωση της γραφειοκρατείας.

3Διάβασε επίσης

Θα αγόραζες αυτοκίνητο μέσω internet;

Η εφαρμογή “Online Reservation” είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο και υποστηρίζεται καθημερινά από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας μέσω email και τηλεφώνου, καθημερινά από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ. Παράλληλα,, για την καλύτερη κατανόηση του νέου εργαλείου πωλήσεων “Online Κρατήσεων” και τυχόν απορίες των χρηστών, υπάρχει αναρτημένο περιεχόμενο στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, www.toyota.gr, με Συχνές Ερωτήσεις.

Για το νέο διαδικτυακό εργαλείο πωλήσεων, η κα Αγγελική Τσενέ, Marketing Director, δήλωσε σχετικά:

H Toyota Ελλάς για μια ακόμα φορά ‘’αλλάζει τους κανόνες’’, πρωτοπορώντας και προσφέροντας στον Έλληνα καταναλωτή υπηρεσίες τέτοιες που διευκολύνουν τη ζωή και τους ρυθμούς της καθημερινότητάς του, ενώ ταυτόχρονα, φροντίζει συνεχώς να παρέχει στους πελάτες της την μέγιστη ικανοποίηση μέσα από ευχάριστα αξέχαστες εμπειρίες εξυπηρέτησης.

Σε ερώτηση μας σχετικά με το ποσοστό των test drives που κάνουν οι υποψήφιοι πελάτες της Toyota κατά την αναζήτηση νέου αυτοκινήτου, η κα Τσενέ μας είπε πως το 70% των πελατών που θέλουν να αγοράσουν ένα υβριδικό μοντέλο της μάρκας κάνει test drive του μοντέλου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα βενζινοκίνητα μοντέλα είναι 50-60%.