Ζούμε στην εποχή που το internet έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας και όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες πωλούν ή θέλουν να πωλούν τα μοντέλα τους μέσω αυτού.

Εταιρίες όπως η Tesla, η Ford, η Volkswagen, η Aiways, η Hyundai, η Toyota, η Mercedes-Benz, η Volvo, η Lynk & Co, η Porsche και άλλες, δίνουν ήδη την δυνατότητα στους πελάτες τους να αγοράσουν το νέο τους αυτοκίνητο αποκλειστικά (Tesla, Lynk & Co και Aiways) ή και μέσω του διαδικτύου, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο αριθμός των αντιπροσωπειών τους παγκοσμίως. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θεωρούν πως οι αντιπροσωπείες τους δεν θα πεθάνουν, αλλά θα αναβαθμιστούν, μιας από αυτές οι πελάτες τους θα παραλαμβάνουν τα νέα τους αυτοκίνητα, ενώ θα συνεχίσουν να λειτουργούν και τα συνεργεία τους.

Παρά τα θέλω όμως των αυτοκινητοβιομηχανιών, το μεγάλο ερώτημα είναι εάν το καταναλωτικό κοινό είναι έτοιμο να κάνει αυτό το βήμα. Σύμφωνα λοιπόν με τα δικά σου θέλω, θα αγόραζες σήμερα ένα αυτοκίνητο απευθείας μέσω internet ή προτιμάς να ακολουθήσεις τη πεπατημένη και να πας να δεις από κοντά σε κάποια αντιπροσωπεία το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει, κάνοντας το φυσικά και test drive;