Ένα -σχεδόν- μήνα μετά την παρουσίαση του facelift της BMW Σειράς 7, η Alpina αποκαλύπτει σήμερα την ανανεωμένη B7 xDrive. Αυτή θα κάνει το ντεμπούτο της στην έκθεση της Γενεύης και είναι η κορυφαία, τουλάχιστον από πλευράς επιδόσεων, 7άρα που θα κυκλοφορήσει στην αγορά.

Στο αισθητικό κομμάτι, η Alpina B7 έχει ότι θα περίμενε κανείς να έχει. Νέο σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, νέο πίσω προφυλακτήρα και τις κλασικές, πολυάκτινες ζάντες -σήμα κατατεθέν του βελτιωτή- σε διάσταση 20 ιντσών, ενώ προαιρετικά υπάρχουν 21 ιντσών. Αποφεύγει τις υπερβολές, όπως αρμόζει τόσο στο στυλ της Alpina, όσο και στον χαρακτήρα του μοντέλου.

Κάτω από το καπό όμως, κρύβεται ο twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων που αποδίδει 600 άλογα από τις 5.750 έως τις 6.250 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το κλασικό, 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF και το σύστημα τετρακίνησης, η B7 καταφέρνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική είναι 330 χλμ/ώρα.

Η Alpina B7, εφοδιάζεται με την DDC αερανάρτηση που σε συνδυασμό με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και το Road Preview σύστημα που χρησιμοποιεί το GPS για να “βλέπει” μπροστά, μεταβάλλει κατάλληλα τις ρυθμίσεις για να ταιριάζουν στις επερχόμενες στροφές. Επίσης ρυθμιζόμενη, είναι η απόσταση από το έδαφος αφού για παράδειγμα, πάνω από τα 225 χλμ/ώρα, η ανάρτηση χαμηλώνει κατά 2 εκατοστά και η γωνία κάμπερ των εμπρός τροχών αυξάνεται για να βελτιωθεί η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης. Από την άλλη, σε ταχύτητες κάτω των 32 χλμ/ώρα, ο οδηγός μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος κατά 2 εκατοστά ώστε να περάσει πάνω από κάποιο εμπόδιο.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι το σύστημα πέδησης, αποτελείται από δίσκους 394 χιλιοστών στους εμπρός τροχούς και 368 χιλιοστών στους πίσω με τετραπίστονες δαγκάνες παντού.