Έχοντας μπει στα πρώτα της “-άντα” εδώ και τρία χρόνια, η F40 παραμένει σαγηνευτικά όμορφη, όντας παράλληλα και αρκούντως άγρια. Χρειάζονται ολόκληρα “κατεβατά” για να σου αναφέρω τα κατορθώματα της. Θα αρκεστώ σε τρία πράγματα. Πρώτον, πως σχεδιάστηκε για να γιορτάσει τα 40 της χρόνια η Ferrari, γι’ αυτό ονομάστηκε και έτσι. Μάλιστα ήταν η τελευταία Ferrari που πήρε την έγκριση του Enzo Ferrari πριν τον θάνατό του.

Δεύτερον, είναι σχεδιασμένη από τον σχεδιαστή του Pinifarina, Leonardo Fioravanti ο οποίος σχεδίασε και τις Ferrari 512 BB, 308 GTB και Daytona. Τρίτον, όταν βγήκε στην παραγωγή (1987-1992) ήταν το πιο ακριβό, το πιο δυνατό και το πιο γρήγορο supercar με τελική στα 324 χλμ/ώρα.

Μία από αυτές τις 1300 που κατασκευάστηκαν λοιπόν, πωλείται από την DrivingEmotions, που όμως δεν ανακοινώνει την τιμή που ζητά για να την αποχωριστεί. Είμαι σίγουρος, όμως, ότι το ποσό θα ξεπερνά τα 2 εκατ. δολάρια, καθώς από το 1992 -που βγήκε η συγκεκριμένη από το εργοστάσιο στο Maranello- έχει γράψει στο κοντέρ μόλις 311 χιλιόμετρα, και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση.

Εξωτερικά, είναι βαμμένη στο πιο αναγνωρίσιμο χρώμα της Ιταλικής εταιρίας, στο Rosso Corsa και πατάει στις κλασσικές πεντάστερες ζάντες. Στο σπαρτιάτικο εσωτερικό κυριαρχούν μόνο τα κόκκινα bucket καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι, το κλασσικό χτένι, τα τρία αλουμινένια πεντάλ και άφθονο γυμνό carbon και kevlar.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο biturbo V8 των 2,9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 478 άλογα και 577 Nm ροπής, ικανά να ανταγωνιστούν πιο σύγχρονες κατασκευές, καθώς για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4 δευτ., πιάνοντας τελική 325 χλμ/ώρα.