Το καλοκαίρι του 2018 η Fiat σταμάτησε να κατασκευάζει το Punto, με τις πωλήσεις του να ολοκληρώνονται μερικούς μήνες μετά. Τότε τα ηνία της Fiat τα κρατούσε ο Sergio Marchionne, ο οποίος ήταν εκείνος που πήρε την απόφαση να καταργηθεί το μοντέλο, αφού όπως δήλωνε, οι πωλήσεις του δεν ήταν τόσο μεγάλες που θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν το κόστος ανάπτυξης μιας νέας γενιάς του.

Ο Marchionne απεβίωσε στις 25 Ιουλίου του 2018 και πλέον CEO της Fiat Chrysler είναι ο Mike Manley, ο οποίος τον Νοέμβριο του 2019 είχε δηλώσει πως η Fiat θα προσπαθήσει να πείσει τους πελάτες της να αγοράσουν αυτοκίνητα της κατηγορίας Β, της κατηγορίας δηλαδή που άνηκε το Punto. Σύμφωνα με τον Manley, η Β κατηγορία προσφέρει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και μεγαλύτερες πωλήσεις.

Τώρα, ο Olivier Francois, ο CEO της Fiat δήλωσε πως ετοιμάζουν ένα νέο μοντέλο της B κατηγορίας. Πρόκειται για τον διάδοχο του Punto, που αναμένεται να κατασκευάζεται πάνω στην CMP πλατφόρμα της PSA. Το μοντέλο θα προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, ενώ θα υπάρχει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, αντίστοιχη με τα Peugeot e-208 και Opel Corsa-e.

Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια και για την ώρα παραμένει άγνωστο εάν θα ονομαστεί Punto ή αν θα επιλέξει η Fiat κάποιο άλλο όνομα.

Ο Francois πρόσθεσε πως παράλληλα ετοιμάζουν δύο SUV/crossovers εκδόσεις του Tipo. Η μια θα είναι ένα SUV που θα τοποθετηθεί απέναντι από τα Nissan Qashqai, Skoda Karoq, VW Touareg και τα υπόλοιπα μοντέλα της C SUV κατηγορίας, ενώ η άλλη έκδοση, η Tipo Cross, θα τοποθετηθεί απέναντι από τα Ford Focus Active, Kia XCeed κτλ.

Το Tipo Cross θα προσφέρεται πιθανότατα όταν παρουσιαστεί η facelift έκδοση του μοντέλου, κάτι που αναμένεται προς τα τέλη του 2020, ενώ η SUV έκδοση του Tipo θα κυκλοφορήσει όταν έρθει στην αγορά η επόμενη γενιά του μοντέλου που θα βασίζεται σε μια πλατφόρμα της PSA.