Μετά τη χθεσινή διαρροή, η Acura παρουσίασε πριν λίγα λεπτά τη δεύτερη γενιά του TLX, καθώς και της Type S έκδοσης του. Αισθητικά το νέο μοντέλο αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Type S concept, που παρουσίασε η Acura πέρυσι το καλοκαίρι και διαθέτει μια αιχμηρή σχεδίαση, που θα το βοηθήσει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό. Χωρίς άμεσο αντικαταστάτη για το καταργημένο RLX, το νέο TLX αποτελεί το κορυφαίο sedan της Acura, πάνω από το ILX.

To νέο TLX έχει κατά 74 χλστ. μεγαλύτερο μήκος, με το μεταξόνιο του να αυξάνεται κατά 94 χλστ., προσφέροντας σημαντικά καλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Το νέο μοντέλο βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, αποκλειστικά διαθέσιμη για τα μοντέλα της Acura, με το μοντέλο να εξοπλίζεται με διπλά ψαλίδια στην μπροστινή ανάρτηση. Η μάρκα χαρακτηρίζει το νέο TLX ως το γρηγορότερο, με τον καλύτερο χειρισμό και το πιο καλά εξοπλισμένο sport sedan στην ιστορία της Acura.

Σχεδιαστικά, διακρίνεται η έντονη ομοιότητα μεταξύ πρωτοτύπου και της έκδοσης παραγωγής του premium ιαπωνικού sedan, με το εμπρός μέρος να φέρει σπορ σχεδιασμό, με μεγάλους αεραγωγούς, μακρύ καπό και τα χαρακτηριστικά “Jewel Eye” LED φωτιστικά σώματα.

Υπάρχουν φουσκωμένα πίσω φτερά και έντονη κλίση της οροφής στο τελείωμα της, με το ύψος του αυτοκινήτου να είναι μειωμένο κατά 15 χλμ. Παρ ‘όλα αυτά διατηρεί μια κομψή σιλουέτα. Ο πίσω προφυλακτήρας του νέου TLX διαθέτει δυο εσοχές για τις απολήξεις της εξάτμισης, όπου στην Type S έκδοσης είναι διπλές, ενώ οι ζάντες είναι 19 ή 20 ιντσών.

Μιλώντας για την γρήγορη Type S έκδοση, αυτή εξοπλίζεται με έναν νέο 3,0-λιτρο V6 turbo εξακύλινδρο κινητήρα, χωρίς να ανακοινώνονται τα επίσημα νούμερα απόδοσης. Αναμένεται να είναι άνω των 300 ίππων, με την ιαπωνική εταιρία να αναφέρει ότι προσφέρει πάνω από 50% αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφές, σε σχέση με τον σημερινό 3,5-λίτρων V6 κινητήρα της εταιρίας.

Ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά από μοντέλα της Acura και θα συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive), και το αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων. Αναφορές θέλουν τον κινητήρα να αποδίδει 380 άλογα με 475 Nm ροπής.

Εκτός του παραπάνω κινητήρα, υπάρχει και ο 2,0-λιτρος turbo κινητήρας, προερχόμενος από το Civic Type R, απόδοσης 272 ίππων στις 4.800 σ.α.λ. και 380 Nm ροπή στις 4.500 σ.α.λ. Και αυτός συνδυάζεται με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με την κίνηση να στέλνεται στον μπροστά άξονα, με το σύστημα τετρακίνησης SH-AWD να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Στο εσωτερικό υπάρχει μια νέα κεντρική κονσόλα, με την εταιρία να αναφέρει ότι έχουν τοποθετηθεί πολύ ποιοτικά υλικά και στο κέντρο της δεσπόζει η οθόνη 10,2 ιντσών για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.