Το ίδρυμα Ολλανδικής Δικαιοσύνης Εκπομπών Ντίζελ (DEJF), ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός , μήνυσε την Daimler, την μητρική εταιρία της Mercedes-Benz, λόγω των παράνομων λογισμικών που τοποθέτησε στα diesel μοντέλα της. Επίσης το DEJF, για τον ίδιο λόγο μήνυσε και τους Ολλανδούς εισαγωγείς και εμπόρους των μοντέλων της Mercedes, ζητώντας αποζημιώσεις για τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με το DEJF, η Mercedes τοποθέτησε παράνομο λογισμικό σε χιλιάδες μοντέλα της (A-Class, B-Class, C-Class, Citan, CLS, E-Class, G-Class, GLC, GLE, GLK, M-Class, S-Class, SLK, Sprinter, V-Class και Vito), που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2009 και 2019 και εξοπλίζονται με κινητήρες που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5 και Euro 6.

Το DEJF υποστηρίζει πως οι ιδιοκτήτες των παραπάνω μοντέλων είναι “θύματα των στρατηγικών της Daimler και έπρεπε να συμπληρώνουν τα αυτοκίνητά τους με AdBlue πολύ πιο συχνά -κάθε 13.000 με 14.000 χλμ, αντί για τα 30.000 χλμ που αναφέρει η Mercedes στα βιβλία συντήρησής τους”.