Σε σχεδόν δύο μήνες από σήμερα, η Lucid Motors θα πραγματοποιήσει τα διαδικτυακά αποκαλυπτήρια του Air, με την αμερικάνικη εταιρία να συνεχίζει να χτίζει hype γύρω από το μοντέλο της, καθώς στο τελευταίο της video μας δείχνει την αεροδυναμική του απόδοση.

Όπως γνωρίζεις, οι σχεδιαστές σε συνεργασία με τους αεροδυναμιστές πρέπει να εργαστούν στενά, ώστε να βρεθεί η “χρυσή τομή” ανάμεσα στην χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση και την δημιουργία της κάθετης δύναμης, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να δείχνει την αποτελεσματικότητα του μοντέλο να “σκίζει” τον αέρα.

Η Lucid κάνει γνωστό ότι ο τελευταίος για το Air είναι μόλις Cd 0.21, κάτι που το καθιστά το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής του κόσμου και ως αποτέλεσμα αυτός βελτιώνει σημαντικά την ηλεκτρική αυτονομία. Οι δοκιμές έγιναν στην αεροδυναμική σήραγγα της Windshear, στην πόλη Concord στη Βόρεια Καρολίνα.

Ο Jean-Charles Monnet, επικεφαλής αεροδυναμιστής της Lucid Motors με 11 χρόνια εμπειρίας στη Formula 1, δήλωσε σχετικά:

Εφαρμόσαμε μαθήματα που πήραμε από τον σχεδιασμό των αγωνιστικών αυτοκινήτων με τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο, ως αναπόσπαστο μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού του Lucid Air. Δεν πρόκειται μόνο για την επίτευξη του χαμηλότερου συντελεστής οπισθέλκουσας. Είναι επίσης σημαντικό να έχουμε ένα πολύ ισορροπημένο όχημα με ακριβή διαχείριση της ροής αέρα σε όλες του τις πτυχές.

Για να επιτευχθεί ο προαναφερθείς συντελεστής οπισθέλκουσας, δεν αρκούσε μόνο ένα αεροδυναμικό σχήμα για το αμάξωμα. Το Lucid Air διαθέτει επίσης λειτουργικές επιφάνειες και λεπτομέρειες που καθοδηγούν τον αέρα αποτελεσματικά μέσα και γύρω από το αυτοκίνητο. Αυτό περιλαμβάνει αεραγωγούς στις πλευρές της εμπρός μάσκας, που ομαλοποιούν τη ροή αέρα γύρω από τους θόλους των τροχών, με τα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα σχέδια των ζαντών και των αεραγωγών στο καπό να διοχετεύουν τον αέρα γύρω από τα πλευρά του αυτοκινήτου.

Επιπλέον, το Lucid Air διαθέτει ένα σύστημα εισαγωγής αέρα που παράγει vortex στον μπροστινό προφυλακτήρα και το οποίο είναι κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Ο ρόλος του είναι η μεγιστοποίηση της απόδοσης της ψύξης με ομοιόμορφη κατανομή του αέρα στις επιφάνειες ανταλλαγής θερμότητας, ελαχιστοποιώντας ταυτόχρονα το μέγεθος του ανοίγματος εισαγωγής αέρα, αυξάνοντας περαιτέρω την αεροδυναμική απόδοση.