Η Porsche σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης διεξάγει δοκιμές προκειμένου να βρει τρόπους να αυξήσει την αυτονομία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της κάνοντας τα πιο αεροδυναμικά. Σε αυτή τη συνεχή αναζήτηση, η γερμανική εταιρία πρόσφατα δοκίμασε να δονεί ορισμένα τμήματα του αυτοκινήτου έτσι ώστε να μειώσει την αεροδυναμική αντίσταση.
Όπως δήλωσε ο Andreas Wagner, πρόεδρος του τμήματος Μηχανικών Αυτοκινήτων στο πανεπιστήμιο της Στουτγάρδης:
Διερευνούμε εάν είναι δυνατόν να μειωθεί ο συντελεστής οπισθλέκουσας (Cd) σε ορισμένα σημεία του σώματος ενός αυτοκινήτου εισάγοντας δονήσεις συστηματικά. Εάν εισάγεις έναν καθορισμένο παλμό στη ροή γύρω από το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας ηχεία, η συμπεριφορά του διαχωρισμό της ροής αέρα μπορεί να επηρεαστεί.
Στη περίπτωση ενός SUV είναι δυνατό να μειωθεί η τιμή του Cd κατά 7% χρησιμοποιώντας αυτή τη μέθοδο. Αυτή η τεχνολογία έχει ακόμα δρόμο να διανύσει μέχρι τη περάσει στη παραγωγή. Πρέπει να βεβαιωθούμε, για παράδειγμα, ότι οι επιβάτες δεν ακούνε κανένα βουητό ή άλλο θόρυβο.
Μέχρι να συμβεί το παραπάνω, η γερμανική εταιρία εργάζεται πάνω σε άλλους τρόπους προκειμένου να ηλεκτρικά της αυτοκίνητα να γίνουν περισσότερο αεροδυναμικά, όπως π.χ κάνοντας χρήση ενεργών αεροτομών, αλλά και χρησιμοποιώντας περισσότερο τα συνεχώς εξελισσόμενα προγράμματα προσομοίωσης ρευστοδυναμικής μέσω υπολογιστών, αλλά και των αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης.