O Jason Cammisa μας εξηγεί στο τελευταίο βίντεο του καναλιού Issimi γιατί η Testarossa είναι ένα από τα πιο παρεξηγημένα μοντέλα της Ferrari, καθώς παρά την εξαιρετική της εμφάνιση, η Testarossa ήταν στην πραγματικότητα ένα πολύ γρήγορο πολυτελές GT.
Η Testarossa επανασχεδιάστηκε και στην έκθεση του Los Angeles του 1991 παρουσιάστηκε ως 512 TR (TR σημαίνει TestaRossa) και ουσιαστικά αποτελούσε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, έχοντας -μεταξύ άλλων- και βελτιωμένη κατανομή βάρους, 41% εμπρός: 59% πίσω. Η Ferrari κατασκεύασε 2.2651 μονάδες της 512 TR , ενώ η F512 M, η τελευταία έκδοση της Testarossa, κατασκευάστηκε σε 501 αυτοκίνητα.
Μηχανικά, η Testarossa παίρνει κίνηση από έναν 4,9-λίτρων flat-12 ατμοσφαιρικό κινητήρα, τοποθετημένος στο κέντρο και κατά τον διαμήκη άξονα. Κάθε κύλινδρος έχει τέσσερις βαλβίδες (συνολικά 48), η λίπανση γίνεται μέσω συστήματος ξηρού κάρτερ, με την αναλογία συμπίεσης να είναι 10:1. Η απόδοση του φτάνει τα 385 άλογα στις 6.750 σ.α.λ. και τα 470 Nm στις 5.500 σ.α.λ..
Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, με το ιταλικό αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα, μπορεί να ολοκληρώσει το 400άρι σε 13,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει είναι τα 290 χλμ/ώρα.