Μάθε όλες τις λεπτομέρειες πίσω από την Ferrari Testarossa

Σχετικά άρθρα

O Jason Cammisa μας εξηγεί στο τελευταίο βίντεο του καναλιού Issimi γιατί η Testarossa είναι ένα από τα πιο παρεξηγημένα μοντέλα της Ferrari, καθώς παρά την εξαιρετική της εμφάνιση, η Testarossa ήταν στην πραγματικότητα ένα πολύ γρήγορο πολυτελές GT.

Η Testarossa επανασχεδιάστηκε και στην έκθεση του Los Angeles του 1991 παρουσιάστηκε ως 512 TR (TR σημαίνει TestaRossa) και ουσιαστικά αποτελούσε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, έχοντας -μεταξύ άλλων- και βελτιωμένη κατανομή βάρους, 41% εμπρός: 59% πίσω. Η Ferrari κατασκεύασε 2.2651 μονάδες της 512 TR , ενώ η F512 M, η τελευταία έκδοση της Testarossa, κατασκευάστηκε σε 501 αυτοκίνητα.

Μηχανικά, η Testarossa παίρνει κίνηση από έναν 4,9-λίτρων flat-12 ατμοσφαιρικό κινητήρα, τοποθετημένος στο κέντρο και κατά τον διαμήκη άξονα. Κάθε κύλινδρος έχει τέσσερις βαλβίδες (συνολικά 48), η λίπανση γίνεται μέσω συστήματος ξηρού κάρτερ, με την αναλογία συμπίεσης να είναι 10:1. Η απόδοση του φτάνει τα 385 άλογα στις 6.750 σ.α.λ. και τα 470 Nm στις 5.500 σ.α.λ..

Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων, με το ιταλικό αυτοκίνητο να επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 5 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε 10,7 δευτερόλεπτα, μπορεί να ολοκληρώσει το 400άρι σε 13,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να πιάσει είναι τα 290 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...