Η Mercedes έδωσε ορισμένες πληροφορίες για τη νέα S-Class, που φωτογραφίες της έχουν διαρρεύσει εδώ και δύο μήνες, αποκαλύπτοντας το εσωτερικό της, στο οποίο ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, με τα φυσικά κουμπιά και τους φυσικούς διακόπτες να έχουν μειωθεί κατά 27 σε σύγκριση με τη τωρινή γενιά του μοντέλου.

1

Σχεδόν όλες οι λειτουργίες ελέγχονται μέσω επιφανειών αφής, με φωνητικές εντολές και με gestures, με τη νέα S-Class να φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων με 4 διαφορετικά στυλ προβολής και τρεις 3D λειτουργίες χωρίς την χρήση 3D γυαλιών, αλλά και με έως τρεις οθόνες για τους πίσω επιβάτες.

2Διάβασε επίσης

Αυτή είναι η νέα Mercedes S-Class

Όλες οι οθόνες προσφέρονται και με τεχνολογία OLED, ενώ το μεγάλο άνοιγμα πίσω από τον πίνακα οργάνων είναι για το προαιρετικό head-up display με υποστήριξη επαυξημένης πραγματικότητας (AR).

3

Διατίθενται δυο διαφορετικά head-up display εκ των οποίων το ένα προσφέρει μεγαλύτερη εικόνα με τη γωνία ανοίγματος της οθόνης να είναι 10 μοίρες οριζόντια και 5 μοίρες κατακόρυφα, με την εικόνα να προβάλλεται εικονικά σε απόσταση 10 μέτρων. Αυτή η επιφάνεια προβολής αντιστοιχεί σε οθόνη με διαγώνιο 77 ιντσών.

4

Όπως αναφέρει η εταιρία για τον 3D πίνακα οργάνων:

Βλέποντας στην οθόνη διαφορετικές προοπτικές εικόνας ενός αντικειμένου δημιουργείται η αίσθηση βάθους στον χώρο. Σε αυτή την πρωτοποριακή αυτο-στερεοσκοπική οθόνη, επιτυγχάνεται με ένα αριστοτεχνικό συνδυασμό συμβατικής οθόνης LCD με μία ειδική δομή pixel και ελεγχόμενη γρίλια διαφράγματος LCD.

Η λεγόμενη μάσκα σκίασης είναι τοποθετημένη ελάχιστα χιλιοστά μπροστά από την οθόνη LCD και προσαρμόζεται με τόση ακρίβεια στη θέση κεφαλιού του θεατή, ώστε το αριστερό και δεξί μάτι βλέπουν διαφορετικά pixel της οθόνης LCD. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται η επιθυμητή αίσθηση βάθους. Στην οθόνη υπάρχει ενσωματωμένο ένα σύστημα στερεοσκοπικών καμερών, το οποίο χρησιμοποιείται για να ανιχνεύει με ακρίβεια τη θέση των ματιών του θεατή.

Χάρη σε μεθόδους που ανέπτυξε η Mercedes-Benz για την προσαρμογή αποστάσεων και σε μια διαμόρφωση συστήματος μικρού λανθάνοντα χρόνου, ο οδηγός απολαμβάνει μεγάλη ελευθερία κινήσεων. Η εικόνα στην οθόνη του οδηγού αναπροσαρμόζεται διαρκώς.