Η εντυπωσιακή ταχύτητα του Sergio Perez στον αγώνα της Στυρίας, όπου ο Μεξικανός εκκίνησε από την 17η θέση και κατάφερε να μάχεται για την τέταρτη θέση με τον Alex Albon, ήταν ο λόγος που ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι όλες οι ομάδες πρέπει να “ανησυχούν” με τον ρυθμό της Racing Point.

Επίσης, οι μάχες των δύο οδηγών της βρετανικής ομάδας με τους οδηγούς της Renault ήταν η “σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι”, και η αφορμή για την τελευταία να καταγγείλει την Racing Point για τον σχεδιασμό του μονοθέσιου της.

Όμως, με τα τελικά αποτελέσματα των δύο πρώτων αγώνων της σεζόν να έχουν επηρεαστεί από κακές επιδόσεις στις κατατακτήριες, η Racing Point πιστεύει ότι ακόμα δεν έχει δείξει την πλήρη ταχύτητα του το φετινό μονοθέσιο. Ο επικεφαλής της ομάδας, Otmar Szafnauer, πιστεύει ότι σε πίστες με μεγάλες ταχύτητες θα μπορούσαν οι Perez και Stroll να παλέψουν για ακόμα πιο υψηλές θέσεις, τονίζοντας:

Μπορεί να υπάρχουν κάποιες πίστες που να μας ταιριάζουν λίγο καλύτερα από αυτή στην Αυστρία και εκεί θα είμαστε πιο κοντά με τους πρώτους. Αλλά πόσο; Δεν ξέρω. Είναι πολύ δύσκολο να το πω. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο ρυθμός του αγώνα είναι καλός. Αλλά υπάρχουν ακόμη κάποια στοιχεία να μάθουμε, ενώ ακόμα δεν έχουμε βελτιστοποιήσει την απόδοση μας μέσα στο αγωνιστικό σαββατοκύριακο.

Με την ομάδα να έχει υιοθετήσει τη σχεδιαστική προσέγγιση της Mercedes για φέτος, οι μηχανικοί και οι οδηγοί της Racing Point πρέπει να μάθουν από το μηδέν τον καλύτερο τρόπο για να βρουν το κατάλληλο setup του μονοθέσιου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Szafnauer πιστεύει ότι η ομάδα του δεν έχει “ξεκλειδώσει” το καλύτερο που μπορεί να δώσει η RP20, προσθέτοντας:

Χρειάζεται χρόνος. Πρέπει να κάνουμε πειράματα και θυμάμαι πολλά χρόνια πίσω, όταν ήμουν στη Honda, ήρθε μια στιγμή στο δεύτερο μισό της σεζόν, όπου ξαφνικά εστιάσαμε την προσοχή μας στον επόμενο χρόνο και δεν φέραμε αναβαθμίσεις για το μονοθέσιο.

Τελικά, με τέσσερις, πέντε ή έξι αγώνες στη σειρά χωρίς αναβαθμίσεις, μάθαμε περισσότερα και γίναμε πιο γρήγοροι, κάτι που συμβαίνει ακόμη και σε ένα “ώριμο” αυτοκίνητο, όταν δεν αλλάζεις κάτι. Στην Racing Point, ξέρετε, υπάρχουν ακόμη πολλά να μάθουμε και να κάνουμε. Απλώς, τα κάνεις μέσα από εμπειρία και πειράματα. Όσο περισσότερες Παρασκευές βγούμε στην πίστα, τόσο περισσότερα θα μάθουμε για το setup του μονοθέσιου.