Τον Ιούλιο του 2006 η Tesla, μια νεοσύστατη start-up και και εντελώς ασήμαντη -τότε- εταιρία, παρουσίασε στο αεροδρόμιο της Santa Monica ένα πρωτότυπο του πρώτου της αυτοκινήτου. Το όνομα του Roadster, το οποίο βασιζόταν στο πλαίσιο ενός Lotus Elise, αλλά μηχανικά φορούσε έναν ηλεκτροκινητήρα με την υπογραφή της.

Σχεδόν δύο χρόνια αργότερα βγήκε στην παραγωγή, αλλά ακόμα και έτσι, δεν έπεισε πολλούς, ωστόσο αυτό το μοντέλο αποτέλεσε την σπίθα για την εισαγωγή στην ηλεκτροκίνηση και την μαζική παραγωγή τους. Η Tesla πούλησε 2.500 Roadster σε περισσότερες από 30 χώρες και τα περισσότερα από τα τελευταία αυτοκίνητα πουλήθηκαν στην Ευρώπη και την Ασία κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2012, όταν και ολοκληρώθηκε ο κύκλος ζωής του μοντέλου.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το 2.5000στό που βγήκε από το εργοστάσιο στο Freemont της Καλιφόρνιας και βρίσκεται προς πώληση στην Ελβετία. Ο ιδιοκτήτης του ζητά 1,39 εκατομμύρια Ελβετικά Φράγκα (€1,29 εκατ.) για να το αποχωριστεί, καθώς το οδόμετρο έχει γράψει μόλις 200 χλμ.. Τέλος, σύμφωνα με την αγγελία, το αυτοκίνητο φορτίζεται συστηματικά για να μην καταστραφεί η μπαταρία, ενώ διαθέτει τις υπογραφές από όλους τους εμπλεκόμενους.