Μετά το εσωτερικό της νέας S-Class, η Mercedes έκανε γνωστά ορισμένα συστήματα της νέας της ναυαρχίδας που θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με την Mercedes, το σύστημα τετραδιεύθυνσης της S-Class θα την κάνει τόσο ευέλικτη μέσα στη πόλη, όσο είναι ένα συμπαγές μοντέλο, αφού οι πίσω τροχοί μπορούν να στρίψουν σε γωνία διεύθυνσης έως 10 μοίρες. Επίσης υπάρχει και ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης με τους πίσω τροχούς να μπορούν να στρίψουν σε γωνία διεύθυνσης έως 4,5 μοίρες.

Έτσι ακόμη και στην S-Class με το μακρύ μεταξόνιο, κύκλος στροφής θα είναι μικρότερος από 11 μέτρα, με το αυτοκίνητο να εφοδιάζεται και με το σύστημα Active Parking Assist με κάμερα 360 μοιρών.

Το E-Active Body Control με Pre-Safe Impulse Side control είναι ένα σύστημα αντίστοιχο με το Pro Sense Side του Audi A8. Χάρη σε μια πληθώρα αισθητήρων, σε περίπτωση επικείμενης πλευρικής σύγκρουσης με ταχύτητες άνω των 25 χλμ, η υδροπνευματική ενεργή αερανάρτηση της συγκεκριμένης πλευράς ανυψώνει το αυτοκίνητο κατά 80 χιλιοστά μέσα σε λίγα δέκατα του δευτερολέπτου, προκειμένου οι δυνάμεις από τη σύγκρουση να κατευθυνθούν προς τα ισχυρότερα μέση του σώματος και το πλαισίου του αυτοκινήτου.

Οι αισθητήρες του συστήματος αναλύουν τις συνθήκες οδήγησης 1.000 φορές ανά δευτερόλεπτο και προσαρμόζουν ανάλογα την ανάρτηση.

Τόσο η ανάρτηση E-Active Body Control όσο και το Pre-Safe Impulse Side control θα βρίσκονται στον προαιρετικό κατάλογο της S-Class.

Επίσης η νέα S-Class θα διαθέτει μετωπικό αερόσακος και για τους πίσω επιβάτες, έτσι ώστε να τους προστατεύει καλύτερα σε περίπτωση ατυχήματος.