Η FCA ανακοίνωσε σήμερα ζημιές προ φόρων και τόκων 928 εκατ. ευρώ στο διάστημα Απριλίου-Ιουνίου, έναντι εκτιμήσεων για ζημιές 1,87 δισ. ευρώ. Οι προσαρμοσμένες ζημιές ήταν 1,05 δισ. ευρώ ή 65 σεντς ανά μετοχή. Τα έσοδα υποχώρησαν στα 11,71 δισ. ευρώ έναντι 14,78 δισ. που ανέμεναν οι αναλυτές.

Η GM από τη μεριά της ανακοίνωσε απώλειες 758 εκατ. δολαρίων ή 56 σεντς ανά μετοχή, το δεύτερο τρίμηνο του έτους, έναντι κερδών 2,4 δισ. δολαρίων ή 1,66 δολαρίων ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο. Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 53% στα 16,8 δισ. δολάρια, ενώ οι προσαρμοσμένες ζημιές προ φόρων και τόκων ήταν 536 εκατ. δολάρια. Η ρευστότητα της αγγίζει τα 30,6 δισ. δολάρια, αφού τον Μάρτιο δανείστηκε σχεδόν 16 δισ. δολάρια.

Η Tata Motors, μητρική εταιρία της Jaguar Land Rover ανακοίνωσε ενοποιημένες ζημιές 1,13 δισ. δολαρίων για το τρίμηνο Απρίλιος – Ιούνιος 2020, δηλώνοντας πως προσβλέπει σε σταδιακή αύξηση της ζήτησης και βελτίωση της προσφοράς κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2021.

Η Mazda προέβλεψε ετήσια απώλεια ρεκόρ κερδών, καθώς η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει ακόμη τις συνέπειες από την πανδημία. Η Mazda σημείωσε λειτουργικές ζημιές 45,3 δισ. γιεν για το πρώτο τρίμηνο, το χαμηλότερο εδώ και 11 χρόνια, λόγω πτώσης 31% στις πωλήσεις οχημάτων μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου.

Το τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε 244.000 μονάδες, κυρίως λόγω της πτώσης της ζήτησης στην Ιαπωνία και στην Ευρώπη. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, την μεγαλύτερη αγορά της Mazda, μειώθηκαν κατά 19% την ίδια περίοδο. Οι πωλήσεις στη Κίνα αυξήθηκαν κατά 13% κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Η Mazda αναμένει απώλεια 40 δισ. γιεν (383,5 εκατ. δολάρια) για το οικονομικό έτος που θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2021, με τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 8% σε 1,3 εκατ. μονάδες, στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων επτά ετών. Η Mazda τόνισε πως θα παραιτηθεί από την καταβολή μερίσματος φέτος.