Τον Ιανουάριο του 2010 η Honda παρουσίασε το CR-Z, ένα sport υβριδικό coupe μοντέλο που αποτέλεσε τον διάδοχο του CRX. Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε το καλοκαίρι του ίδιου έτους, με την παραγωγή του να ολοκληρώνεται στα τέλη του 2016, αφού είχε προηγηθεί ένα ελαφριάς έκτασης facelift το καλοκαίρι του 2015.

Η ιαπωνική εταιρία είχε αναφέρει ότι δεν σχεδιάζει την αντικατάσταση του σύντομα και δικαιολογώντας την συγκεκριμένη απόφαση, η Honda είχε αναφέρει ότι θέλει να κατασκευάζει και να πουλά αυτοκίνητα τα οποία θα έχουν πιο μεγάλο όγκο πωλήσεων, όπως το νέο Accord Hybrid και το Clarity.

Πρόσφατα, όμως, η ιαπωνική εταιρία κατέθεσε αίτηση για κατοχύρωση των δικαιωμάτων του ονόματος CR-Z στο γραφείο διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας και εμπορικών σημάτων των Ηνωμένων Πολιτειών. Συνήθως, υποθέτουμε ότι αυτή είναι η κοινή κίνηση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών, ώστε να προστατεύουν τα ονόματα των μοντέλων τους, ακόμη και εκείνων που δεν είναι πλέον στην παραγωγή.

Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση ίσως έχουμε κάτι λίγο διαφορετικό, που σημαίνει ότι ίσως στο μέλλον δούμε ένα ανάλογο μοντέλο.

Τα δικαιώματα χρήσης του CR-Z στις ΗΠΑ είχαν λήξει στις 30 Ιουνίου 2017, κάτι που σημαίνει ότι η Honda περίμενε πάνω από τρία χρόνια για να υποβάλει νέα έγγραφα για την προστασία του ονόματος του μοντέλου. Παρόλο που μερικές φορές υπάρχει καθυστέρηση μεταξύ της λήξης και της αποστολής της νέας αίτησης, αυτή η περίοδος είναι μεγαλύτερη από την κανονική.

Η Honda δεν έχει υποβάλλει αίτηση για την κατοχύρωση του ονόματος CR-Z εκτός των ΗΠΑ, τουλάχιστον όχι ακόμη και η περίεργη κατάσταση δημιουργεί ερωτήματα σχετικά με το τι σχεδιάζει η Honda να κάνει με αυτό.