Η McLaren ετοιμάζεται για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της και για τον λόγο αυτό παρουσίασε σήμερα την “μπανιέρα” από ανθρακονήματα στην οποία θα βασίζονται τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα της βρετανική εταιρίας.

Το carbon Monocell πλαίσιο αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε in-house από την εταιρία στο McLaren Composites Technology Center (MCTC) στο Σέφιλντ του Ηνωμένου Βασιλείου και θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο νέο V6 plug-in υβριδικό μοντέλο της, το οποίο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2021, και όχι μέσα στο φετινό καλοκαίρι, όπως ήταν ο αρχικός προγραμματισμός.

Σύμφωνα με τον CEO της McLaren, Mike Flewitt, η πρόθεση της εταιρείας είναι να λανσάρει υβριδικά μοντέλα που ζυγίζουν σχεδόν το ίδιο με τα τρέχοντα μοντέλα, τονίζοντας:

Τα υβριδικά μοντέλα μας θα είναι 30 με 40 κιλά (πιο βαριά) από τα μη υβριδικά. Όταν σκέφτεσαι ότι το υβριδικό σύστημα της P1 ήταν 140 κιλά, κάναμε τεράστιο προσπάθεια για να διαχειριστούμε το βάρος.

Το προαναφερθέν μοντέλο φέρεται πως θα αντικαταστήσει την 570S, με τον υβριδικό V6 να έχει όριο περιστροφής της 8.000 σ.α.λ και να αποδίδει περισσότερα από 570 άλογα. Επίσης θα μπορεί να κινηθεί μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του για περίπου 30 χλμ