Η Kia επεκτείνει τις επιλογές κινητήριων συνόλων για το νέο Sorento, παρουσιάζοντας σήμερα την plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου. Αυτή είναι η πρώτη φορά που το Sorento προσφέρεται με ένα τέτοιο σύνολο, και κάτω από το καπό υπάρχει ένας 1.600αρης turbo κινητήρας βενζίνης (T-GDi), απόδοσης 180 ίππων και 265 Nm ροπής.

Αυτός συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 66,9 kW (91 ίππων) και 304 Nm ροπής, με τη συνδυαστική απόδοση του συνόλου να αγγίζει τα 265 άλογα και τα 350 Nm ροπής. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια υγρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 13,8 kWh, που βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Το κιβώτιο επιτρέπει την παράλληλη μεταφορά ολόκληρης της ισχύος του κινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα, με ελάχιστη απώλεια ενέργειας. Το αποτέλεσμα είναι άμεση απόκριση επιτάχυνσης σε οποιαδήποτε ταχύτητα και άμεση πρόσβαση στη διαθέσιμη ισχύ της μπαταρίας σε υψηλότερες ταχύτητες.

Η Kia δεν ανακοινώνει κατανάλωση, ηλεκτρική αυτονομία και επιδόσεις, καθώς αναμένει να λάβει την επίσημη έγκριση τύπου. Αυτά θα γίνουν γνωστά λίγο πριν το λανσάρισμα του Sorento PHEV, το οποίο αναμένεται να γίνει στις αρχές του 2021, αρχικά σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης.

Εξαιτίας του έξυπνου packaging, το Sorento PHEV διατηρεί τα κορυφαία επίπεδα άνεσης και πρακτικότητας στην καμπίνα, με το μοντέλο να προσφέρεται σε 5θέσια και 7θέσια διάταξη. Στην 5θέσια διάταξη, ο χώρος αποσκευών ανέρχεται σε 898 λίτρα, ενώ στην 7θέσια -και με την τρίτη σειρά αναδιπλωμένη- αυτός φτάνει τα 809 λίτρα. Όταν, όμως, και τα επτά καθίσματα είναι στη θέση του, ο χώρος αποσκευών είναι στα 175 λίτρα, μια μείωση μόλις 4 λίτρων σε σχέση με το Sorento Hybrid (179 λίτρα).

Η παραγωγή του γίνεται στο εργοστάσιο στην πόλη Hwasung της Νότιας Κορέας. Τέλος, η Kia προσφέρει 7 χρόνια ή/και 160.000 χλμ. εγγύηση για όλα τα μηχανικά μέρη, την μπαταρία και τον ηλεκτροκινητήρα.