Έρευνα: Πως η πανδημία άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων στον κλάδο του αυτοκινήτου

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen που έγινε τον περασμένο Ιούλιο πανελλαδικά και στην οποία συμμετείχαν 1.500 Έλληνες, παρατηρήθηκαν αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, το αυτοκίνητο ήταν το βασικό μέσο μετακίνησης κατά τη διάρκεια της πανδημίας με τους οδηγούς επιβατηγών που χρησιμοποιούσαν και μέσα μαζικής μεταφοράς να δηλώνουν σε μεγάλο βαθμό τις ανησυχίες τους για τα θέματα υγιεινής και προστασίας. Οι ίδιοι επίσης είτε έχουν μειώσει σημαντικά τη χρήση ΜΜΜ είτε την έχουν καταργήσει εντελώς.

Κορωνοϊός και αγορά καινούργιου αυτοκινήτου

Ανάμεσα στους Έλληνες που σκόπευαν να αγοράσουν καινούργιο αυτοκίνητο το επόμενο διάστημα, οι 6 στους 10 αναβάλλουν την αγορά τους για περίπου 17 μήνες. Εκτιμάται σε πρώτο βαθμό, η αναβλητική αυτή καταναλωτική στάση για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου να έχει σημαντικό αντίκτυπο για το 2020 στις πωλήσεις λιανικής. Επιπλέον σημειώνεται ο προϋπολογισμός αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου να έχει επηρεαστεί αρνητικά κατά 10%.

Μέσα από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι τα κίνητρα που δόθηκαν από την κυβέρνηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι γνωστά από την πλειοψηφία των δυνητικών αγοραστών οι οποίοι είναι και θετικά προσκείμενοι να εξετάσουν την εναλλακτική αυτή. Παρόλα αυτά, οι καταναλωτές εξακολουθούν να είναι σε ένα βαθμό διστακτικοί αναφέροντας στις ανησυχίες τους την υψηλή τιμή απόκτησης του καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου καθώς και τις τρέχουσες υποδομές της χώρας για την φόρτιση τους.

Αναφορικά με τον τρόπο απόκτησης, το 50% των δυνητικών αγοραστών γνωρίζουν την δυνατότητα απόκτησης μέσω ιδιωτικής χρονομίσθωσης και οι μισοί από αυτούς είναι διατεθειμένοι να εξετάσουν την εναλλακτική αυτή. H πρόθεση απόκτησης καινούργιου αυτοκινήτου μέσω ιδιωτικής χρονομίσθωσης γίνεται εντονότερη ανάμεσα σε όσους προτίθενται να αγοράσουν μια πολυτελή μάρκα.

Πολυτελείς μάρκες και μεταχειρισμένο αυτοκίνητο

Σχετικά με τα κανάλια πώλησης, το φυσικό κατάστημα των επίσημων εμπόρων παραμένει το κύριο σημείο επαφής στην αγορά του καινούργιου αυτοκινήτου. Το διαδίκτυο και οι επίσημες ιστοσελίδες των μαρκών προτιμούνται για το αρχικό στάδιο της έρευνας αγοράς και της διαμόρφωσης του αυτοκινήτου. Οι δυνητικοί αγοραστές πολυτελών μαρκών είναι περισσότερο πιθανό να χρησιμοποιήσουν υπηρεσίες διαδικτυακού καταστήματος (online dealership) όπως παραγγελία και διευθέτηση των εγγράφων και πληρωμών κατά το στάδιο αυτό.

Στην ίδια έρευνα μελετήθηκε η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και προκύπτει ανάμεσα σε αυτούς που προτίθενται να αγοράσουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το 46% θα το κάνει μέσα από κάποιον ιδιώτη, ενώ το 22% από επίσημο έμπορο της μάρκας του κατασκευαστή.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...

Η ΓΕΚ Τέρνα προσωρινός ανάδοχος στο έργο παραχώρησης του ΒΟΑΚ

Σε προσωρινό ανάδοχο για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης αναδείχθηκε ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε, σε συνέχεια και...

Οι τιμές του ηλεκτρικού Ford Explorer

Διαθέσιμο για παραγγελία είναι από σήμερα το νέο Ford Explorer, με το ηλεκτρικό SUV να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, τις Style και Premium και...

Διαλύθηκε μια Maserati MC20 στον Κηφισό

Μια από τις ελάχιστες Maserati MC20 που κυκλοφορούν στην Ελλάδα διαλύθηκε χθες το μεσημέρι, λίγο μετά τις 15:30, στον Κηφισό, στο ύψος της γέφυρας...
Autoblog.gr