H VW θέλει να πουλά 500.000 ID.4 ετησίως από το 2025

Σχετικά άρθρα

Μπορεί η Volkswagen να παρουσίασε πρώτα το ID.3, χαρακτηρίζοντας το ως το πιο σημαντικό προϊόν της των τελευταίων -τουλάχιστον τριών- δεκαετιών, αλλά φαίνεται ότι το ID.4 είναι αυτό που θεωρεί ότι θα κάνει τις σημαντικότερες πωλήσεις. Πιο συγκεκριμένα, ο νέος CEO της VW, Ralf Brandstatter, μαζί με το μέλος του διοικητικού συμβουλίου που είναι υπεύθυνο για την ηλεκτρονική κινητικότητα, Thomas Ulbrich, ανέφεραν σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι μπορεί να πουλά 500.000 ID.4 ετησίως, από το 2025.

Τα υψηλόβαθμα στελέχη συζητώντας για το ID.4 και το ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας, ρωτήθηκαν γιατί το ID.4 θα συναρμολογείται στην Ευρώπη, στην Κίνα και στις ΗΠΑ, με τον Brandstätter να δηλώνει ότι η VW σκοπεύει να κατασκευάζει 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025, με το ένα τρίτο εξ’αυτών να είναι ID.4, τονίζοντας:

Η Volkswagen θέλει να γίνει ηγέτης της παγκόσμιας αγοράς στην ηλεκτρική κινητικότητα, αλλά αυτό δεν θα συμβεί από μόνο του. Η Volkswagen επομένως επενδύει περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2024. Ως συμπαγές SUV, το ID.4 έχει -κατά την άποψή μας- τις καλύτερες προϋποθέσεις για να πετύχει σε μεγάλη κλίμακα σε όλες τις σημαντικές αγορές.

Ως εκ τούτου, αναμένουμε ότι η Volkswagen θα παράγει συνολικά 1,5 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025. Και το ID.4 είναι πιθανό να αντιπροσωπεύει περίπου το ένα τρίτο αυτού. Έτσι, το ID.4 θα γίνει η κινητήρια δύναμη πίσω από τον επαναπροσανατολισμό μας εκατό χιλιάδες φορές.

Από την πλευρά του, ο Ulbrich πρόσθεσε ότι η Volkswagen προγραμματίζει να πουλήσει περίπου 20 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην MEB πλατφόρμα, μέχρι το 2029. Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ID.4 έχουν προγραμματιστεί να γίνουν στις 23 Σεπτεμβρίου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Volkswagen ID.Code Concept

Η Volkswagen στην έκθεση του Πεκίνου παρουσίασε το ID.Code Concept, ένα νέο πρωτότυπο SUV που μας δείχνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν...

Διέρρευσε η sedan έκδοση του VW Passat, μόνο για την Κίνα

Η ένατη γενιά του VW Passat έκανε το ντεμπούτο της πέρυσι στην Ευρώπη, αποκλειστικά διαθέσιμη ως estate. Ωστόσο, η κινεζική αγορά έχει διαφορετικές προτιμήσεις,...