Η Toyota έχει δεσμευτεί ότι θα συνεχίσει να αγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής (WEC) της FIA, και ότι θα τρέχει στη νέα κατηγορία Hypercar από το 2021. Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της FIA για να γίνει αυτό θα πρέπει μια εταιρία να βγάλει στην παραγωγή 20 αυτοκίνητα δρόμου του αγωνιστικού, με την Toyota να έχει ήδη παρουσιάσει επίσημα το πρωτότυπο GR Super Sport.

Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, η Toyota συμμετέχει στον φετινό αγώνα του Le Mans, όπου το TS050, με οδηγούς τους Buemi/Nakajima/Hartley είναι επικεφαλής της γενικής κατάταξης.

Πριν την εκκίνηση, όμως, η ιαπωνική εταιρία έδειξε ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της πολιτικής έκδοση του αυτοκινήτου με το οποίο θα συμμετάσχει του χρόνου στην νεοσυσταθείσα LMH (Le Mans Hypercar) κατηγορία .

Πίσω από το τιμόνι του open-top πρωτότυπο, για τον ένα γύρο που έκανε στην πίστα του La Sarthe, ήταν ο Alex Wurtz, πρώην οδηγός της Toyota Gazoo Racing και δύο φορές νικητή στο Le Mans (1996 και 2009).

Οι μέχρι σήμερα πληροφορίες αναφέρουν ότι το μοντέλο θα κυκλοφορήσει το 2022, με τον πρόεδρο της Gazoo Racing, Shigeki Tomoyama, να έχει δηλώσει παλιότερα:

Αντί να αναπτύσσουμε και να μετατρέπουμε αυτοκίνητα παραγωγής σε αγωνιστικά, στοχεύουμε στην ενσωμάτωση της τεχνογνωσίας που αναπτύσσεται μέσω των αγώνων σε αυτοκίνητα παραγωγής. Αυτό είναι το σημείο από εκκινούμε στην Toyota.

Το αυτοκίνητο λέγεται ότι θα παίρνει κίνηση από έναν υβριδικό V6 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 1.000 ίππων. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε 2,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε 7 δευτερόλεπτα, με την τιμή του να ανέρχεται στα 2,4 εκατ. ευρώ.