Τον Νοέμβριο το VW Group θα αποφασίσει για την μοίρα των Bugatti, Lamborghini και Ducati

Σχετικά άρθρα

Μέσα στον Νοέμβριο το VW Group θα πάρει την απόφαση για το αν βγάλει προς πώληση τις Bugatti, Lamborghini και Ducati. Αυτό αναφέρει με σημερινό του δημοσίευμα το Reuters, με το VW Group να επανεξετάζει τότε τις μάρκες και τα προϊόντα του, καθώς στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ έχει βάλει ως στόχο τον υπερδιπλασιασμό της χρηματιστηριακή της αξίας, στα 200+ δισ. ευρώ.

Εκτός από την πώληση, το VW Group εξετάζει και άλλες επιλογές που περιλαμβάνουν “τεχνολογικές συνεργασίες”, είσοδο των εταιριών στο χρηματιστήριο ή κάποια μορφή “αναδιάρθρωσης”. Υψηλόβαθμα στελέχη του VW Group διερωτώνται αν είναι συμβατό από την μια να αναπτύσσουν ηλεκτρικά μοντέλα και από την άλλη να εξακολουθούν να έχουν μάρκες που βασίζονται αποκλειστικά σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Οι συγκεκριμένοι μάλιστα τονίζουν το κατά πόσο αξίζει ο γερμανικός όμιλος να επενδύει χρήματα και πόρους στην ανάπτυξη τέτοιων αυτοκινήτων, από τη στιγμή που επενδύει δισ. ευρώ για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων, όπως και υπηρεσιών κινητικότητας.

Ο Herbert Diess, CEO του VW Group δήλωσε σήμερα στο περιθώριο της ετήσιας γενικής συνέλευσης του ομίλου: 

Εξετάζουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των εταιριών μας και λαμβάνοντας υπόψη την αγορά πρέπει να επικεντρωθούμε και να αναρωτηθούμε τι σημαίνει ο μετασχηματισμός για τα μεμονωμένα τμήματα του ομίλου.

Οι εταιρίες του ομίλου πρέπει να αξιολογηθούν με βάση τις νέες απαιτήσεις, της ηλεκτροκίνησης, της συνδεσιμότητας και της ψηφιοποίησης. Υπάρχει χώρος για ελιγμούς και κάθε μάρκα πρέπει να βρει τη νέα της θέση.

Η Volkswagen πρέπει να αλλάξει. Από μια συλλογή πολύτιμων εμπορικών σημάτων και συναρπαστικών προϊόντων με εξαιρετική μηχανική και κινητήρες εσωτερικής καύσης που συναρπάζουν τους πελάτες μας, σε μια ψηφιακή εταιρεία που λειτουργεί αξιόπιστα εκατομμύρια συσκευές κινητικότητας παγκοσμίως.

Τα οχήματα πρέπει να παραμένουν σε επαφή με τους πελάτες, να προσφέρουν νέες υπηρεσίες και λειτουργίες άνεσης σε εβδομαδιαία ή ακόμη και καθημερινή βάση.

Πέρυσι, η Lamborghini πούλησε 4.554 αυτοκίνητα, η Bugatti 82 και η Ducati περίπου 53.000 μοτοσικλέτες.

Διάβασε επίσης

CEO VW: Πρέπει να αλλάξουμε ταχύτερα για να μην καταλήξουμε σαν την Nokia

Η Volkswagen προσπαθεί να αλλάξει και από μια απλή αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να γίνει μια εταιρία που θα προσφέρει στην αγορά ηλεκτρικά, αυτόνομα και συνδεδεμένα αυτοκίνητα. Για να συμβεί αυτό, απαιτούνται περικοπές κόστους και αύξηση της αποδοτικότητας.

ΠηγήReuters.com

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

BYD Ocean-M Concept

Το Ocean-M Concept παρουσίασε η BYD στην έκθεση του Πεκίνου, με το πρωτότυπο να περνά στη παραγωγή μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους. Πρόκειται...