Test Drive: Πρώτη δοκιμή του ηλεκτρικού Honda e στη Φρανκφούρτη

Σχετικά άρθρα

Τον Αύγουστο του 2020 τα ηλεκτροκίνητα οχήματα (υβριδικά, plug-in και αμιγώς ηλεκτρικά) αντιπροσώπευαν το 21,4% των συνολικών πωλήσεων στις 27 αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάνοντας νέο ρεκόρ μεριδίου αγοράς, όταν τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 8%.

Τα υβριδικά αντιπροσώπευαν το 49% των συνολικών πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, χάρη -κυρίως- στην εισαγωγή των ήπιων υβριδικών συστημάτων σε ορισμένα μοντέλα αρκετών εταιριών. Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακολούθησαν, με 48.800 πωλήσεις, αύξηση 111% σε σχέση με τον όγδοο μήνα του 2019, για να κλείσουν τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (PHEV), όπου 44.700 αυτοκίνητα βρήκαν νέους πελάτες, με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 283%.

Honda Electric Vision

Στην έκθεση της Γενεύης του 2017, η Honda παρουσίασε το όραμα της σχετικά με το “πράσινο” μέλλον της. Με motto Electric Vision, η ιαπωνική εταιρία είχε υποσχεθεί τότε πως έως το 2025 θα προσφέρει τα 2/3 των μοντέλων της που θα πουλά στην Ευρώπη με “ηλεκτροποιημένα” σύνολα. Ωστόσο, οι ραγδαίες αλλαγές της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, της αγοράς και το έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών στην Ευρώπη συνέβαλαν στην επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού της γκάμας της Honda για την ήπειρο μας.

Έτσι, ο νέος στόχος τοποθετήθηκε τρία χρόνια νωρίτερα από αυτόν που είχε ανακοινωθεί αρχικά, κάτι που μεταφράζεται ότι μέχρι το 2022 όλα τα mainstream μοντέλα της Honda, εδώ στην Ευρώπη, θα διαθέτουν ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης. Η γκάμα της ιαπωνικής εταιρίας θα αποτελείται από έξι νέα μοντέλα, και τα δύο που άνοιξαν τον δρόμο είναι το Honda e και το νέο Jazz.

Ο Takahiro Hachigo, CEO της ιαπωνικής εταιρίας έχει δηλώσει στο παρελθόν:

Εδώ στην Ευρώπη, βλέπουμε πως η στροφή στην ηλεκτροκίνηση επιταχύνεται με υψηλότερο ρυθμό από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο.

Την περασμένη Τετάρτη 30/9, καλεσμένοι της εισαγωγικής εταιρίας της Honda στην Ελλάδα, βρεθήκαμε στο Honda Academie, λίγο έξω από την Φρανκφούρτη στη Γερμανία, για να μας παρουσιάσουν το “ηλεκτρικό όραμα” ο Antonio Guimaraes, υπεύθυνος εταιρικής επικοινωνίας Honda Ευρώπης, και ο Kotaro Yamamoto, τεχνικός σύμβουλος της Honda Ευρώπης. Επιπλέον, και πιο σημαντικό ήταν η οδήγηση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρίας, του Honda e, ενώ οδηγήσαμε και τα Jazz e:HEV και Jazz Crosstar (ακολουθεί ξεχωριστό άρθρο για τα δύο τελευταία). Οι τιμές και για τα τρία μοντέλα έχουν γίνει γνωστές, και όλα αναμένονται στην ελληνική αγορά στα τέλη του τρέχοντος μηνός/μέσα Νοεμβρίου.

Honda e

Χωρίς σε καμία περίπτωση να θέλω να υποτιμήσω το νέο Jazz, όταν ήρθε η πρόσκληση για το event η μεγαλύτερη προσμονή δημιουργήθηκε για το Honda e, και η οδήγηση του, παρότι για μόλις 40 χλμ. (όπως και κάθε ένα από τα τρία αυτοκίνητα) δεν απογοήτευσε. Τουναντίον θα έλεγα, καθώς περιμένουμε την στιγμή που θα έρθει στη χώρα μας και θα το έχουμε στα χέρια μας για μια εβδομάδα, όπως γίνονται όλες δημοσιογραφικές δοκιμές.

Μετά την ολοκλήρωση της 90λεπτης οδήγησης ήρθε αμέσως στο μυαλό η διαφήμιση των ’90s που έλεγε “πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά;” Παραφράζοντας το λίγο, εγώ πιστεύω στον έρωτα από την πρώτη οδήγηση.

Το Honda e παρουσιάστηκε αρχικά σε μορφή concept το 2017, ως Urban EV, για να ακολουθήσει το Honda e Prototype στην έκθεση της Γενεύης το 2019, και η τελική έκδοση παραγωγής τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Το Honda e είναι ξεκάθαρα ένα αυτοκίνητο πόλης, με τον ρετρό σχεδιασμό να αντλεί έμπνευση από το N600 και την πρώτη γενιά του Civic. Στιλιστικό highlight είναι το καπάκι στο εμπρός καπό, που παρέχει εύκολη πρόσβαση στην υποδοχή φόρτισης του αυτοκινήτου,

Εσωτερικό

Αν η εξωτερική σχεδίαση του είναι φουτουριστική και μινιμαλιστική, το εσωτερικό ακολουθεί τη σύγχρονη τάση της εποχής, που επιβάλλει οθόνες. Το σοκ που ένιωσα ήταν αντίστοιχο με αυτό όταν είχαμε δοκιμάσει το Tesla Model S πριν επτά χρόνια. Ωστόσο, η υλοποίηση της ιαπωνικής εταιρίας είναι διαφορετική, με τις οθόνες να είναι τοποθετημένες στον οριζόντιο άξονα και στη σειρά.

Συνολικά υπάρχουν πέντε + μία οθόνες, δύο για τους καθρέφτες, μια για τον πίνακα οργάνων και δύο για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, με την έκτη να είναι στον εσωτερικό κεντρικό καθρέφτη. Αυτός μέσω ενός διακόπτη μετατρέπεται από κανονικός καθρέφτης σε οθόνη, και μπορεί να απεικονίζει ότι καταγράφει η κάμερα οπισθοπορείας.

Η εξοικείωση με αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορη, με το user interface να προσφέρει διαισθητική και διαδραστική διεπαφή. Ακόμα στη καμπίνα θα βρεις σύγχρονα υλικά, που συνθέτουν ένα ευχάριστο και μοντέρνο περιβάλλον μέσα στην καμπίνα. Έχει χρησιμοποιηθεί συνθετικό ξύλο που διατρέχει όλο το πλάτος του ταμπλό, με τις υφασμάτινες επενδύσεις να έχουν “παχιά” γέμιση, ενώ στα υπόλοιπα σημεία υπάρχουν μαλακά πλαστικά.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας βοηθά το αυτοκίνητο να εντάσσεται ομαλά στο σύγχρονο, αστικό lifestyle μέσω προηγμένης και φιλικής προς τη χρήση τεχνολογίας. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός και οι επιβάτες -ανεξάρτητα εάν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει, σταθμευμένο ή φορτίζεται- μπορούν να απολαμβάνουν εφάμιλλες δυνατότητες συνδεσιμότητας και ανέσεις χάρη στις ολοκληρωμένες, συνδεδεμένες υπηρεσίες, στις οποίες έχουν πρόσβαση μέσω ενός ψηφιακού ταμπλό οργάνων πλήρους πλάτους.

Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, υπάρχει μια λιτή, αλλά άκρως πρακτική κονσόλα. Αυτοί φέρει τους διακόπτες επιλογής του κιβωτίου και το αντίστοιχο για την ενεργοποίηση του e-pedal, ήτοι την κίνηση με τη χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού. Και αυτό γιατί το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας επιβραδύνει σημαντικά το αυτοκίνητο, και είναι ρυθμίσιμο σε 4 διαφορετικά επίπεδα, μέσω των paddles του τιμονιού.

Επιπλέον, η κονσόλα δεν συνδέεται με το ταμπλό, κάτι που αυξάνει την πρακτικότητα, καθώς εύκολα κάποιος θα μπορεί να αλλάξει θέσεις. Επιπλέον, η απουσία κεντρικού τούνελ προσφέρει μια αίσθηση ευρυχωρίας, κάτι που εκτίμησα δεόντως, ειδικά λόγω του σωματότυπου (1,93 μ.).

Ψηφιακός πίνακας οργάνων

Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, με TFT οθόνη 8,8 ιντσών, που προβάλλει βασικές πληροφορίες του οχήματος, όπως η ισχύ και η κατάσταση φόρτισης, το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης και οι λεπτομέρειες των συστημάτων ασφαλείας. Το μεγαλύτερο, όμως, τμήμα του ψηφιακού ταμπλό πλήρους πλάτους του ηλεκτρικού μοντέλου καταλαμβάνουν οι δύο οθόνες αφής LCD 12,3 ιντσών.

Δύο οθόνες για το infotainment

Αυτές είναι για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και προβάλλουν μία σειρά υπηρεσιών και εφαρμογών. Η διεπαφή είναι διαισθητική, εξατομικεύσιμη και έχει σχεδιαστεί για μέγιστη χρηστικότητα. Η διεπαφή λειτουργεί όπως στο smartphone σου, με έλεγχο “swipe” για περιήγηση σε πρόσφατα χρησιμοποιημένες εφαρμογές, ενώ το περιεχόμενο μπορεί να εναλλάσσεται εύκολα στις δύο οθόνες, για μεγαλύτερη ευχρηστία.

Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στο συνοδηγό να κάνει swipe σε περιεχόμενο όπως οι οδηγίες πλοήγησης στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Και καθώς η ρύθμιση δύο οθονών επιτρέπει την απεικόνιση δύο εφαρμογών δίπλα-δίπλα, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να επιλέγουν ανεξάρτητα και να βλέπουν διαφορετικές εφαρμογές. Για παράδειγμα, ενώ ο οδηγός ακολουθεί τις οδηγίες πλοήγησης, ο συνοδηγός μπορεί να αναζητά μία λίστα μουσικής (playlist).

Κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες

Παρατηρώντας το απ’έξω, εντύπωση προκαλεί η απουσία των ογκωδών καθρεφτών, καθώς το Honda e είναι το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως που προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες. Η αντίστοιχη τεχνολογία στα Audi e-Tron και Lexus ES ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό, και είναι κάτι που προσωπικά πιστεύω ότι άργησε πάρα πολύ να γίνει mainstream.

Το σύστημα της Honda ονομάζεται Side Camera Mirror, και παρέχει ζωντανή εικόνα στις δύο οθόνες με διαγώνιο έξι ίντσες, που βρίσκονται εργονομικά τοποθετημένες μέσα στο όχημα και στα άκρα του ταμπλό, εξασφαλίζοντας σου φυσική αίσθηση και όραση. Το σχήμα του περιβλήματος της κάμερας έχει σχεδιαστεί ώστε να αποτρέπει τις σταγόνες νερού να πηγαίνουν στο φακό, ενώ υπάρχει και μια υδατοαπωθητική επικάλυψη στην επιφάνεια του φακού, που αποτρέπει οποιαδήποτε δημιουργία υγρασίας.

Εκτός από βελτιωμένη ορατότητα, οι κάμερες μειώνουν την αεροδυναμική αντίσταση κατά περίπου 90% σε σύγκριση με τους συμβατικούς καθρέπτες. Το αποτέλεσμα είναι μια βελτίωση του συντελεστή οπισθέλκουσας του οχήματος κατά περίπου 3,8%, συμβάλλοντας στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης και της αυτονομίας του μοντέλου. Επιπλέον, υπάρχει σημαντική μείωση του θορύβου που δημιουργούν οι στροβιλισμοί στους συμβατικούς καθρέπτες στις υψηλότερες ταχύτητες.

Οι κάμερες έχουν δύο προβολές, έτσι μπορείς να επιλέξεις μεταξύ της κανονικής και ευρυγώνιας προβολής μέσω των ρυθμίσεων του οχήματος, επεκτείνοντας το οπτικό σου πεδίο περαιτέρω από τους συμβατικούς καθρέφτες. Αυτό μειώνει τα τυφλά σημεία κατά περίπου 10%, όταν έχεις επιλέξει την κανονική προβολή και κατά 50% στην ευρυγώνια προβολή.

Όταν βάλεις όπισθεν, στις οθόνες των καμερών μέσα στο εσωτερικό εμφανίζονται κατευθυντήριες γραμμές, προσφέροντας σου οδηγίες για καλύτερο, ταχύτερο και ασφαλέστερο παρκάρισμα. Κατά τη σύντομη συμβίωση μαζί τους η προσαρμογή ήταν τάχιστη, καθώς η εικόνα βρίσκεται στο ύψος που έχεις συνηθίσει με τους κανονικούς καθρέφτες.

Honda Personal Assistant

Ή αλλιώς η Siri/Alexa της Honda. Η πρόσβαση σε συνδεδεμένες υπηρεσίες και σε εφαρμογές μπορεί να γίνεται επίσης με φωνητικές εντολές μέσω του Honda Personal Assistant. Το διαισθητικό σύστημα είναι μία υπηρεσία τεχνητής νοημοσύνης (AI) που χρησιμοποιεί κατανόηση βάσει περιεχομένου (contextual understanding) για δημιουργία φυσικών συνομιλιών και πρόσβαση σε μία σειρά online υπηρεσιών. Το Honda Personal Assistant ενεργοποιείται λέγοντας, “OK Honda”, και ακολουθεί η ερώτηση ή υπόδειξη.

Η μηχανική μάθηση (Machine learning) επιτρέπει την καλύτερη κατανόηση της φωνής κάθε ατόμου με την πάροδο του χρόνου, για να μπορούν να δίδονται πιο ακριβείς απαντήσεις. Ακόμα, το σύστημα προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay ή Android Auto, ενώ μπορείς να έχεις πρόσβαση στο internet από το κινητό σου χρησιμοποιώντας το Wi-Fi hotspot του Honda e.

Διαστάσεις/χώροι

Το μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας είναι -ίσως- το πιο stress-free αυτοκίνητο που μπορείς να οδηγήσεις στο χαοτικό κέντρο των μεγαλουπόλεων, καθώς το μήκος του αγγίζει τα 3.895 χλστ., το πλάτος του 1.750 χλστ., και το ύψος του τα 1.512 χλστ.. Ωστόσο, εξαιτίας του εντελώς διαφορετικού packaging που προσφέρουν τα ηλεκτρικά και το μεταξόνιο των 2.530 χλστ., μπορεί εύκολα να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες.

Το άνοιγμα, όμως, το πίσω θυρών είναι μικρό και θα δυσκολέψει την πρόσβαση και -κυρίως- την έξοδο από αυτό. Επιπλέον, η βάση του καθίσματος για τους πίσω επιβάτες είναι σχετικά χαμηλή, και τα εμπρός καθίσματα ίσως περιορίσουν την ορατότητα προς τα εμπρός. Τέλος, ο χώρος αποσκευών υστερεί, καθώς έχει χωρητικότητα μόλις 171 λίτρα, ο οποίος φτάνει έως τα 861 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Δύσκολα, όμως, δεν θα σε καλύψει για τις καθημερινές ανάγκες μέσα στην πόλη.

Πλατφόρμα/βάρος

Το ιαπωνικό μοντέλο βασίζεται σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα, η οποία έχει ιδανική κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους (περίπου 50 εκατοστά από το έδαφος). Ακόμα, το τελευταίο μαζί με την ανεξάρτητη ανάρτηση με γόνατα McPherson σε κάθε άκρο, προσφέρουν “εξαιρετικό χειρισμό και άνεση”, παρόμοια με αυτά αυτοκινήτων μεγαλύτερων κατηγοριών. Τέλος, το βάρος του Honda e κυμαίνεται από 1.514 έως 1.542 κιλά, αναλόγως τον εξοπλισμό.

Ηλεκτροκινητήρας

Το ηλεκτρικό μοντέλο της Honda διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένος στον πίσω άξονα, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε δύο ιπποδυνάμεις. Στην βασική έκδοση αποδίδει 100 kW (136 άλογα), ενώ στην έκδοση Advance αποδίδει 113 kW (154 άλογα), με την ροπή να είναι ίδια και στις δύο εκδόσεις, 315 Nm.

Επιδόσεις

Αν και αυτοκίνητο πόλης, οι επιδόσεις δε λείπουν από το μοντέλο και για το τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 9 δευτ, ενώ η Advance ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 8,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 145 χλμ/ώρα σε κάθε περίσταση. Υπάρχει Sport mode που προσφέρει γρηγορότερη επιτάχυνση εν κινήσει.

Μπαταρία

Το Honda e πατάει σε 16άρες ζάντες, και η μπαταρία ιόντων-λιθίου βρίσκεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου, έχοντας χωρητικότητα 35,5 kWh. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Honda επιλέχθηκε επιτηδευμένα μικρή χωρητικότητα, έτσι ώστε να μην αυξήσει δραματικά το βάρος και το κόστος του αυτοκινήτου. Αυτή προσφέρει αυτονομία έως και 222 χλμ ανά φόρτιση στην βασική και Advance έκδοση, με την δεύτερη να προσφέρεται -προαιρετικά- και με 17άρες ζάντες, που μειώνουν την αυτονομία στα 210 χλμ., πάντα σε κύκλο WLTP.

Φόρτιση

To Honda e εφοδιάζεται με φορτιστή 100 kW με βύσμα CCS2 και με χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία φορτίζει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά. Με χρήση δημόσιου φορτιστή 4 kW μια πλήρη φόρτιση χρειάζεται 4,1 ώρες, με χρήση οικιακού ρεύματος 2,3 kW απαιτούνται 18,8 ώρες, ενώ η μέγιστη φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα μπορεί να φτάσει τα 6,6 kW.

Honda Power Manager

To Honda e αποτυπώνει το όραμα της ιαπωνικής εταιρίας για έναν κόσμο όπου μετακίνηση και καθημερινή ζωή είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Νέες μέθοδοι για τη διαχείριση μεταφοράς ενέργειας μεταξύ ηλεκτρικού δικτύου, οικιών και ηλεκτρικών οχημάτων θα αποτελέσουν πηγή εσόδων για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το Power Manager Concept της Honda είναι ένα έξυπνο σύστημα που μπορεί να αποθηκεύει ενέργεια πιο αποδοτικά, επιστρέφοντας την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές στο σπίτι ή πουλώντας την στο δίκτυο.

Τιμές

Έκδοση Λιανική Προ Φόρων Ανώτατη Λιανική Τιμή Κρατική επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά” Τελική Λιανική Τιμή με επιδότηση
Honda e 29.024 ευρώ 35.990 ευρώ 20% – 5.804 ευρώ 30.186 ευρώ
Honda e Advance 16’’ 31.444 ευρώ 38.990 ευρώ 15% – 4.716 ευρώ 34.274 ευρώ
Honda e Advance 17’’ 31.444 ευρώ 38.990 ευρώ 15% – 4.716 ευρώ 34.274 ευρώ

Οδηγώντας

Μπορεί ο χαρακτηρισμός fun-to-drive να σου φαίνεται οξύμωρος, καθώς ο 1,5 τόνος του αυτοκινήτου και τα 154 άλογα του ηλεκτροκινητήρα να μην σε προδιαθέτουν για sport καταστάσεις, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι με το που βγήκα από το αυτοκίνητο το χαμόγελο ήταν ζωγραφισμένο στο πρόσωπο μου.

Ξεκινώντας από τα βασικά, το Honda E είναι πανεύκολο στους ελιγμούς, καθώς οι εμπρός τροχοί μπορούν να πάρουν κλίση έως και 50 μοίρες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η διάμετρος του κύκλου στροφής να είναι μόλις 8,6 μέτρα, κάτι που σου επιτρέπει να ελίσσεσαι με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ κάνει “αστεία” και τη στάθμευση. Επιπλέον, το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά δεν κρύβει τον αστικό του χαρακτήρα, καθώς έχει πολύ ελαφριά αίσθηση, ακόμα και στο πρόγραμμα Sport.

Συνήθως το μικρό μεταξόνιο κάνει νευρικό ένα αυτοκίνητο, αλλά στην περίπτωση του Honda e οι τροχοί είναι κυριολεκτικά στα άκρα του αμαξώματος, προσφέροντας πολύ καλή σταθερότητα στην ευθεία και στην καθημερινή χρήση.

Το αυτοκίνητο σου εμπνέει ασφάλεια, που σε συνδυασμό με την παντελή έλλειψη θορύβων (μέχρι τα 120 χλμ/ώρα) κινείσαι εντελώς απομονωμένος από το εξωτερικό περιβάλλον. Η προκαθορισμένη διαδρομή της δοκιμής διέθετε και μερικά χιλιόμετρα σε επαρχιακό δίκτυο, όπου είχαμε μια μικρή ευκαιρία να πιέσουμε το ηλεκτρικό μοντέλο της Honda. Εκεί, χάρη στα Michelin Pilot Sport 4, στο χαμηλό κέντρο βάρους και στο στήσιμο του, τα περιθώρια της πρόσφυσης ήταν πολύ μεγάλα, διατηρώντας παράλληλα έναν ισορροπημένο χαρακτήρα στις στροφές, που δεν αφήνει το αμάξωμα να πάρει μεγάλες κλίσεις.

Με την αμεσότητα της ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα, μπορείς επιταχύνεις νωρίτερα στην έξοδο της στροφής, με την τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος να μην επηρεάζει καθόλου τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στα πολλά χλμ/ώρα. Όσο και να το πιέσεις, περισσότερο θα ανοίξει την τροχιά του το εμπρός μέρος, παρά θα “ξεκολλήσει” το πίσω μέρος.

Τέλος, η απόσβεση από τις αναρτήσεις είναι πολύ καλή, αν και δε μπορώ να πω ότι συναντήσαμε οδόστρωμα αντίστοιχης ποιότητας με τα ελληνικά δεδομένα.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr