Πριν από 50 χρόνια, το 1970, η Toyota κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην αγορά τη πρώτη γενιά (A20/A30) του Celica η οποία πωλούνταν έως το 1977 και εξοπλιζόταν με μια σειρά τετρακύλινδρων κινητήρων από 1.400 έως 2.200 κ.εκ που συνδυαζόταν με 4-τάχυτα και 5-τάχυτα χειροκίνητα κιβώτια ενώ υπήρχε διαθέσιμο και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων.
Η δεύτερη γενιά (A40/A50) κυκλοφόρησε από τα τέλη του 1977 έως το 1981, ενώ η τρίτη, η A60, από το 1981 έως το 1985 και φορούσε τον πρώτο 16βάλβιδο ιαπωνικό κινητήρα ευρείας παραγωγής. Επίσης διαθέσιμος ήταν και ένας εξακύλινδρος κινητήρας 170 ίππων στην έκδοση Celica Supra 2.8i.
Η τέταρτη γενιά του μοντέλου (T160) βρισκόταν στην αγορά από το 1985 έως το 1989 και ήταν διαθέσιμη και ως τετρακίνητη (Celica GT-Four), με την συμμετοχή της Toyota στο WRC με την αγωνιστική έκδοση του μοντέλου να αυξάνει κατά πολύ την δημοφιλία του αυτοκινήτου παραγωγής.
Η σημαντικότερη αλλαγή της τέταρτης γενιάς του Celica ήταν πως πλέον η κίνηση δεν μεταφερόταν στον πίσω άξονα, όπως συνέβαινε και στις 3 προηγούμενες γενιάς, αλλά στον μπροστά.
Από το 1989 έως το 1993 κυκλοφόρησε η πέμπτη γενιά (T180), με την αγωνιστική έκδοση να κατακτά 3 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών και δύο κατασκευαστών στο WRC, από το 1992 έως το 1994.
Το 1993 η έκτη γενιά του Celica (T200) έκανε την εμφάνισή της και έμεινε στην αγορά έως το 1999. Ήταν διαθέσιμη ως προσθιοκίνητη και ως τετρακίνητη.
Το κύκνειο άσμα του μοντέλου, η έβδομη γενιά (T230), ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά ως προσθιοκίνητη και με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, λόγω της απεμπλοκής της Toyota από το WRC.