Η Hyundai παρουσίασε επίσημα σήμερα το i20 N, με το μοντέλο να τοποθετείται απέναντι από τα Ford Fiesta ST και Volkswagen Polo GTI, ενώ παράλληλα έδωσε και τις πρώτες φωτογραφίες της αγωνιστικής rally έκδοσης του.

Η γρήγορη έκδοση του i20 ξεχωρίζει έχοντας νέο bodykit με νέους προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη και αεροτομή, ζάντες 18″ με ελαστικά Pirelli P Zero διαστάσεων 215/40, χαμηλότερη ανάρτηση και μεγαλύτερα φρένα με δίσκους 320 mm μπροστά και με κόκκινες δαγκάνες με το N σήμα.

Κίνηση παίρνει από έναν 1.600άρη turbo T-GDi κινητήρα βενζίνης με CVVD (Continuously Variable Valve Duration) απόδοσης 204 ίππων μεταξύ 5.500 και 6.000 σ.α.λ. και 275 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 4.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό (στον πρόσθετο εξοπλισμό). Το i20 N ζυγίζει 1.190 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα είναι σε θέση να τα κάνει σε 6,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα.

Έχει 5 προγράμματα λειτουργίας (Normal, Eco, Sport, N και N Custom), με την ανάρτηση να έχει αναβαθμιστεί και να αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Υπάρχει πίσω μπάρα θόλων, με το πλαίσιο να ενισχύεται σε 12 διαφορετικά σημεία, ενώ αλλαγές έχουν γίνει στο σύστημα πέδησης με μεγαλύτερους δίσκους αλλά και στο σύστημα διεύθυνσης.

Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε έξι εξωτερικά χρώματα (Performance Blue, Intense Blue, Polar White, Sleek Silver, Brass και Phantom Black), με τον ιδιοκτήτη να μπορεί να επιλέξει την οροφή να είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα.

Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, σπορ τιμόνι, μεταλλικά πεντάλ, νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων και νέα διακοσμητικά.

Η κυκλοφορία του Hyundai i20 N έχει προγραμματιστεί στην Ευρώπη για την επόμενη άνοιξη.