Έρευνα δείχνει ότι το κόστος των ηλεκτρικών θα είναι ίδιο με των συμβατικών το 2024

Σχετικά άρθρα

Σήμερα οι τέσσερις βασικότεροι λόγοι -τουλάχιστον για την Ελλάδα- που η κατοχή ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου δεν είναι η καλύτερη/σοφή επιλογή για πρώτο όχημα είναι οι εξής: μικρή σχετικά αυτονομία, περιορισμένο δίκτυο φόρτισης, μεγάλοι χρόνοι φόρτισης, και -κυρίως- η υψηλή τιμή αγοράς του.

Ωστόσο, η τεχνολογία των μπαταριών προχωρά με αστραπιαία βήματα, ενώ όσο επιτυγχάνονται οικονομίες κλίμακας, η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μειώνεται. Πότε, όμως, θα φτάσει στο ίδιο επίπεδο με ένα συμβατικό μοντέλο, με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ);

Μια έρευνα από την ελβετική επενδυτική τράπεζα UBS υποδηλώνει ότι το επιπλέον κόστος κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων σε σύγκριση με τα οχήματα ΜΕΚ θα μειωθεί σε μόλις 1.900 δολάρια (€1.607) ανά αυτοκίνητο έως το 2022, πριν εξαφανιστεί εντελώς το 2024.

Η UBS κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα αναλύοντας τις μπαταρίες από τους επτά μεγαλύτερους κατασκευαστές μπαταριών. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μπαταρίες αντιστοιχούν στο 25% έως το 40% του συνολικού κόστους ενός ηλεκτρικού οχήματος. Η επενδυτική τράπεζα πρόσθεσε ότι το κόστος θα μπορούσε να μειωθεί κάτω από τα 100 δολάρια ανά κιλοβατώρα έως το 2022.

Η UBS αναμένει επίσης ότι το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα φτάσει το 17% των παγκόσμιων πωλήσεων έως το 2025 και το 40% έως το 2030, με τον αναλυτή της UBS, Tim Bush, να δηλώνει:

Δεν θα έχουν απομείνει πολλοί λόγοι για να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ μετά το 2025.

Για να προσθέσει ότι η μείωση του κόστους των μπαταριών δεν θα χρησιμεύσει μόνο ως το τελευταίο καρφί στο φέρετρο των συμβατικών οχημάτων, αλλά θα εξαλείψει επίσης την οικονομική περίπτωση των υβριδικών οχημάτων.

Διάβασε ακόμα

Μαθήματα από την Κίνα: Ο αγώνας για την ηγεσία στην ηλεκτροκίνηση

ΠηγήThe Guardian

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...
Autoblog.gr