Οι υβριδικές Porsche Cayenne αποκτούν μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία

Σχετικά άρθρα

Η Porsche τοποθετεί πλέον στην Cayenne E-Hybrid και στην Cayenne Turbo S E-Hybrid μπαταρία 17,9 kWh, η οποία αντικαθιστά την μπαταρία των 14,1 kWh, προσφέροντας έτσι έως και 30% μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία.

Συγκεκριμένα, η Cayenne E-Hybrid έχει πλέον αυτονομία 48 χλμ, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 135 χλμ/ώρα όταν το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του. Η Cayenne Turbo S E-Hybrid από την άλλη έχει ηλεκτρική αυτονομία έως 42 χλμ.

Η Cayenne Turbo S E-Hybrid παίρνει κίνηση από τον 4,0-λιτρο V8 κινητήρα απόδοσης 550 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων (100 kW), με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τα 680 άλογα και τα 900 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 295 χλμ/ώρα.

Η Cayenne Coupe E-Hybrid κινείται από έναν 3,0-λίτρο V6 biturbo κινητήρα απόδοσης 340 ίππων με 450 Nm ροπή, και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων με 400 Nm ροπή. Συνδυαστικά παράγουν 462 άλογα στις 5.250 σ.α.λ. με 700 Nm ροπής από τις 1.000 σ.α.λ. μέχρι τις 3.759 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,7 δευτ. με τελική ταχύτητα 253 χλμ/ώρα.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Porsche έδωσε το video της Taycan Turbo GT που διέλυσε το ρεκόρ της Tesla στο Nurburgring

Στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας η Porsche παρουσίασε την πιο πιο ακραία έκδοση της Taycan, την Turbo GT, και σήμερα η γερμανική εταιρία δημοσίευσε...

Porsche: Το καλοκαίρι η παρουσίαση της υβριδικής 911

Το Νοέμβριο του 2018, η Porsche αποκάλυψε την όγδοη γενιά της 911 (992), με τη γερμανική εταιρία να ετοιμάζει την ανανεωμένη έκδοση του θρυλικού...

Techart GTstreet R Touring. Μια 911 Turbo S με 800 άλογα

Η Techart παρουσίασε το GTstreet R Touring πακέτο για την Porsche 911 Turbo S. Εξωτερικά δαθέτει νέο bodykit αποτελούμενο από περισσότερα από 40 εξαρτμήματα,...
Autoblog.gr