Με τις πωλήσεις της δεύτερης γενιάς του Toyota Mirai να ξεκινούν από τις 20 Δεκεμβρίου στην Ιαπωνία, κυκλοφόρησαν τα πρώτα reviews του αυτοκινήτου και μπορείς να τα δεις στα ακόλουθα video (ενεργοποίησε τους υπότιτλους).

Το νέο Mirai είναι πισωκίνητο, σε αντίθεση με την πρώτη γενιά που είναι προσθιοκίνητη, με την TNGA πλατφόρμα που βασίζεται το σεντάν με κυψέλες υδρογόνου της ιαπωνικής εταιρίας, να είναι η ίδια έκδοση που συναντάμε στα Lexus LS και LC, επιτρέποντας στους σχεδιαστές να κάνουν το νέο μοντέλο να είναι μακρύτερο, χαμηλότερο και φαρδύτερο από τη πρώτη γενιά.

Το μήκος του ανέρχεται στα 4.975 mm, το πλάτος στα 1.885 mm, το ύψος στα 1.470 mm και το μεταξόνιο στα 2.920 mm. Φορά ζάντες 20″ στον βασικό εξοπλισμό με ελαστικά διαστάσεων 245/45, με την Toyota να τονίζει πως το νέο Mirai έχει επιρροές από τα coupe μοντέλα της.

Όπως στο εξωτερικό, έτσι και στο εσωτερικό συναντάμε νέο σχεδιασμό, με υψηλής ποιότητας υλικά. Υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής 12,3″ , κλιματιζόμενα καθίσματα, JBL ηχοσύστημα με 14 ηχεία και σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones. Σε αντίθεση με την προηγούμενη γενιά που είναι τετραθέσια, το νέο Mirai θα μπορεί να μεταφέρει έως και πέντε επιβάτες στο εσωτερικό του.

Το αυτοκίνητο βάρους περίπου 1.900 κιλών, αποδίδει 184 άλογα με 300 Nm ροπής και προσφέρει 30% μεγαλύτερη αυτονομία, σε σύγκριση με τα 500 χιλιόμετρα της πρώτης γενιάς, κάτι που σημαίνει πως το νέο μοντέλο θα έχει αυτονομία κοντά στα 650 χιλιόμετρα (850 χλμ στον κύκλο δοκιμών JC08).

Η αύξηση της αυτονομίας έχει προέλθει τόσο από την τοποθέτηση τριών δεξαμενών υδρογόνου, όσο και από την αύξηση της απόδοσης του πλήρους επανασχεδιασμένου συστήματος κυψελών υδρογόνου, με το μοντέλο να είναι ισχυρότερο και πιο αθόρυβο από τη προηγούμενη γενιά.