Το αφεντικό της Alpina, ο Andreas Bovensiepen, σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε γιατί δεν βγήκε ποτέ στην αγορά η Alpina έκδοση του BMW i8, Όπως είπε, η εταιρία είχε αποφασίσει να αντικαταστήσει τον 1.500άρη τρικύλινδρο κινητήρα με τον τετρακύλινδρο 2,0-λίτρων της M135i, ο οποίος από τα 306 άλογα θα δυνάμωνε στα 355 και σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, το i8 της Alpina θα απέδιδε 462 άλογα με 700 Nm ροπής, 100 άλογα και 280 Nm ροπής περισσότερα από όσο απέδιδε από το εργοστάσιο το i8.
Ωστόσο λόγω του μεγαλύτερου κινητήρα, έπρεπε να τοποθετηθεί μεγαλύτερο intercooler, όπως και δύο επιπλέον intercoolers στα μπροστινά φτερά, που θα χρησιμοποιούνταν για την ψύξη του λαδιού και του κιβωτίου των ταχυτήτων.
Ο Bovensiepen πρόσθεσε πως το εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο του i8 δεν μπορούσε να αντέξει την επιπλέον ισχύ και έτσι έπρεπε να αντικατασταθεί από το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της M135i. Λόγω του νέου κιβωτίου και του νέου κινητήρα, η Alpina έπρεπε να δημιουργήσει ένα νέο πίσω αλουμινένιιο υποπλαίσιο, που θα ήταν ισχυρότερο από το εργοστασιακό.
Όλες οι παραπάνω αλλαγές θα πρόσθεταν περίπου 100 κιλά βάρους στο μοντέλο, το οποίο θα χρειαζόταν να ξαναπεράσει από τα crash tests ώστε να βεβαιωθεί η Alpina πως το μοντέλο ήταν αρκετά ασφαλές.
Ο Bovensiepen είπε πως η μεγαλύτερη πρόκληση για την Alpina ήταν το γεγονός πως έπρεπε να ξανασετάρει όλο το λογισμικό του αυτοκινήτου, προκειμένου να λειτουργεί σωστά ο τετρακύλνδρος κινητήρας, μια διαδικασία που εκτός από χρονοβόρα, ήταν πολύ δαπανηρή.
Κάπως έτσι πάρθηκε η απόφαση να μην περάσει στη παραγωγή το μοντέλο, παρότι η εταιρία είχε κατασκευάσει ένα μουλάρι δοκιμών, στο οποίο είχε τοποθετήσει ζάντες της Alpina, μπροστινό spoiler και σταθερή πίσω αεροτομή και είχε κάνει με αυτό ορισμένες δοκιμές σε δημόσιους δρόμους.