Ο Lewis Hamilton δεν έκρυψε τα λόγια του σχετικά με τα νέα ελαστικά της Pirelli που δοκίμασε σήμερα στις δύο ελεύθερες περιόδους του GP του Μπαχρέιν. Η Pirelli έχει πάει στο Μπαχρέιν την C3 γόμα για την σεζόν του 2021, με τον Hamilton να ήταν ο πιλότος που έκανε τους περισσότερους γύρους με αυτά. Ο Βρετανός μετά το πέρας των δοκιμών ρωτήθηκε για την απόδοση των ελαστικών και είπε:

Θεέ μου. Θα προσπαθήσω σκληρά να μην πω τίποτα άσχημο. Φέτος δυστυχώς είχαμε τα ίδια ελαστικά με πέρυσι. Στο τέλος του 2019 η Pirelli παρουσίασε τα νέα της ελαστικά, τα οποία ήταν χειρότερα από τα ελαστικά του 2019 και έτσι αποφασίστηκε να κρατήσουμε και φέτος τα παλιά ελαστικά.

Έτσι, είχαν δύο χρόνια για να αναπτύξουν ένα καλύτερο ελαστικό, αλλά έφεραν ελαστικό που είναι κατά 3 κιλά βαρύτερο και κατά 1 δευτερόλεπτο πιο αργό ανά γύρο.

Γνωρίζω πως για τους θεατές αυτό δεν έχει μεγάλη διαφορά. Όμως, από οδηγικής άποψης, δουλεύουμε με εταιρίες και συνεργάτες που βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας για να αναβαθμίσουμε το άθλημα. Ωστόσο αν πηγαίνεις πίσω μετά από δύο χρόνια εξέλιξης, δεν ξέρω τι έχει συμβεί.

Σίγουρα δεν αισθανόμουν καλά με τα νέα ελαστικά στη πίστα κα αυτό είναι ανησυχητικό. Σίγουρα προτιμώ να μείνουμε ξανά με τα ελαστικά του 2019. Αν αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν, που προφανέστατα έτσι είναι, τότε θα ήταν καλύτερα να μείνουμε με τα τωρινά ελαστικά.

Αντίστοιχες δηλώσεις έκαναν και οι δύο οδηγοί της Red Bull, με τον Max Verstappen να λέει πως τα νέα ελαστικά δεν έχουν πρόσφυση και ισορροπία, ενώ ο Alex Albon τόνισε πως τα νέα ελαστικά είναι πιο αργά κατά 1 δευτερόλεπτο ανά γύρο και πως δεν έχουν πρόσφυση.

O Toto Wolff στήριξε τα νέα ελαστικά της Pirelli λέγοντας πως:

Πρέπει να αποφύγουμε ατυχήματα σαν και αυτά που είχαμε φέτος. Και γι ‘αυτό πρέπει απλώς να υποστηρίξουμε την Pirelli. Τα μονοθέσια παράγουν πλέον περισσότερη δύναμη, κάτι που αναμένεται να αυξηθεί χρόνο με τον χρόνο. Έτσι η Pirelli έπρεπε να αντιδράσει. Το ατύχημα του Lance Stroll στο Mugello ήταν σίγουρα τρομακτικό και υπήρχε το DNF του Max στον Imola. Ο Lewis, ήταν τυχερός, κατάφερε να τερματίσει σε δύο αγώνες με τα ελαστικά του να βρίσκονται εντελώς στο όριο.

Επομένως, η δημιουργία ενός ελαστικού που είναι πιο ανθεκτικό, σημαίνει πως πρέπει να είναι πιο βαρύ. Είναι η μόνη λύση σε αυτό. Και νομίζω πως είναι κατανοητό πως η Pirelli απλώς ακολούθησε τη διαδικασία που της ζητήθηκε.