Ως μέρος των αυστηρών διαδικασιών δοκιμών του C_Two και για συμμόρφωση με τους κανονισμούς για την απαραίτητη έγκριση τύπου, η ομάδα μηχανικών της Rimac συνεργάζεται με την IAV και τον πάροχο υπηρεσιών δοκιμών SLG στη Γερμανία. Εκεί, οι ειδικοί έχουν επικεντρωθεί συγκεκριμένα στις EMC δοκιμές (ElectroMagnetic Compatibility), η οποία στον σημερινό -ολοένα και περισσότερο συνδεδεμένο και εστιασμένο στα gadgets- κόσμο, έχουν γίνει ακόμη πιο σημαντική.

Η αρχή πίσω από το EMC είναι ο έλεγχος όλων των ηλεκτρικών συσκευών και του τρόπου απόδοσής τους στον πραγματικό κόσμο, τόσο όσον αφορά τις ηλεκτρομαγνητικές εκπομπές, όσο και πώς αντιδρούν σε εξωτερικές επιρροές. Χωρίς τη διεξαγωγή τέτοιων δοκιμών, πολλά πράγματα δεν θα λειτουργούσαν σωστά, από τον κλιματισμό του αυτοκινήτου και το ραδιόφωνο, έως τις υποδομές των δρόμων, όπως οι κάμερες ταχύτητας και τα φανάρια.

Στις σχετικές ειδήσεις, ο Mate Rimac δήλωσε ότι η πρόσφατη αύξηση της χρήσης εταιρειών εξαγοράς ειδικού σκοπού (SPAC) για τη συγκέντρωση κεφαλαίων για νεοσύστατες επιχειρήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να βλάψει τη βιομηχανία μακροπρόθεσμα.

Οι SPAC, γνωστές και ως εταιρίες “shell check”, σχηματίζονται μόνο για να βάλουν στο χρηματιστήριο άλλες εταιρείες, χωρίς να περνούν την κανονική διαδικασία. Επιπλέον, οι διαχειριστές των εταιρειών SPAC δεν φέρουν το ίδιο επίπεδο ευθύνης σχετικά με τις πιθανές προοπτικές ανάπτυξης με τους διαχειριστές που συγκεντρώνουν χρηματοδότηση μέσω IPO σε αγορές μετοχών, κάτι που αυξάνει τις ανησυχίες σχετικά με μια πιθανή “φούσκα”.