Η AddArmor παρουσιάζει μια θωρακισμένη Ferrari 458 Speciale. Αντί για χάλυβα, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα πολυκαρβονικό ύφασμα το οποίο είναι 10 φορές ισχυρότερο, αλλά 60% ελαφρύτερο από τον χάλυβα.

Τα παράθυρα είναι κατασκευασμένα από ένα πολυστρωματικό μείγμα από και πολυκαρβονικό και βαλλιστικό γυαλί. Έτσι η θωράκιση του μοντέλου δεν ζυγίζει περισσότερα από 71 κιλά, χαρίζοντας βαλλιστική προστασία επιπέδου B4.

Το πρόσθετο βάρος αντισταθμίζεται από την περαιτέρω χρήση carbon, και έτσι το ιταλικό supercar ζυγίζει μόλις 30 κιλά επιπλέον σε σχέση με το εργοστασιακό του βάρος. Η εταιρία παράλληλα δυναμώνει την απόδοση του V8 4,5-λίτρων κινητήρα κατά 40 άλογα, χάρη στη νέα εξάτμιση.