Την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου η SSC North America προσπάθησε ξανά να σημειώσει ρεκόρ ταχύτητας με την Tuatara, αλλά το αμερικάνικο hypercar αντιμετώπισε μια μηχανική βλάβη.
Συγκεκριμένα η SSC North America χρησιμοποίησε την ίδια Tuatara που χρησιμοποίησε και στη προηγούμενη προσπάθεια, με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.
Πάνω στο αυτοκίνητο είχαν τοποθετηθεί αρκετά ηλεκτρονικά, αισθητήρες παρακολούθησης της ταχύτητας, της θέσης και διαφόρων παραμέτρων του κινητήρα. Συνολικά 5 διαφορετικά συστήματα GPS, συμπεριλαμβανομένων δύο Racelogic συστημάτων που παρακολουθούνταν από έναν υπάλληλο της Racelogic, είχαν τοποθετηθεί πάνω στο αυτοκίνητο, προκειμένου αυτή τη φορά να μην υπάρχει ίχνος αμφισβήτησης, όπως συνέβη μετά την πρώτη προσπάθεια.
Στις 12 Δεκεμβρίου έβρεχε συνεχόμενα και έτσι όλες οι δοκιμές έγιναν την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου να υπερθερμανθεί. Λόγω των παραπάνω συστημάτων και των καλωδιώσεών τους στον χώρο του κινητήρα και στη καμπίνα, έκαναν το κάλυμμα του κινητήρα να μην μπορεί να κλείσει με ασφάλεια και να ανοίγει. Έτσι η SSC για να κλείσει το κάλυμμα αποφάσισε να αποσυνδέσει διάφορες συσκευές παρακολούθησης της θερμοκρασίας του κινητήρα, κάτι που οδήγησε στην υπερθέρμανση του που είχε ως αποτέλεσμα να καούν δύο μπουζί.
Η δοκιμή έγινε στον ίδιο δρόμο που έγινε και η πρώτη προσπάθεια, μήκους 11 χιλιομέτρων λίγο έξω από το Λας Βέγκας των ΗΠΑ, σε τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Route 160 μεταξύ Λας Βέγκας και Pahrump.
Η SSC είχε μειώσει την πίεση των turbo και παρότι ο κινητήρας απέδιδε λιγότερα άλογα, η Tuatara κατάφερε να πιάσει τα 404,3 χλμ/ώρα (251,2 μίλια/ώρα), καλύπτοντας την μισή απόσταση της διαδρομής. Τότε ο οδηγός κατάλαβε πως κάτι δεν πηγαίνει καλά με τον κινητήρα και σήκωσε το πόδι από το γκάζι. Τότε ήταν που η SSC κατάλαβε πως είχαν καεί τα δύο μπουζί.
Όπως καταλαβαίνεις, η Tuatara κατάφερε να πιάσει τα 404,3 χλμ/ώρα με λιγότερη ιπποδύναμη από αυτή που ανακοινώνει η εταιρία (1.750 άλογα) και με δύο κυλίνδρους “νεκρούς”, λόγω των καμένων μπουζί.
Η εταιρία λέει πως θα κάνει και τρίτη προσπάθεια για να σημειώσει νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας, αλλά για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία διεξαγωγής της.