Η Koenigsegg αναζητά μέρος για να προσπαθήσει να κάνει νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας με το Jesko Absolut

Σχετικά άρθρα

Φαίνεται πως η Koenigsegg δεν κατάφερε να έρθει σε συμφωνία με την VW, προκειμένου ο γερμανικός κολοσσός να επιτρέψει στη σουηδική εταιρία να χρησιμοποιήσει την πίστα δοκιμών Ehra-Lessie στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας και έτσι ο Christian von Koenigsegg έκανε γνωστό πως αναζητούν το μέρος εκείνο που είναι κατάλληλο ώστε να προσπαθήσουν να σημειώσουν με το Jesko Absolut νέο ρεκόρ τελικής ταχύτητας αυτοκινήτου παραγωγής.

Ο Christian von Koenigsegg δήλωσε πως οι προσομοιώσεις στους υπολογιστές έδειξαν πως το αυτοκίνητο είναι ικανό να πιάσει τα 531 χλμ/ώρα (330 μίλια/ώρα), αλλά για να συμβεί αυτό χρειάζεται να γίνει σε ασφαλές περιβάλλον.

Η εταιρία θέλει η δοκιμή να γίνει φέτος και αρχικά στοχεύει σε μια τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 300 μιλίων/ώρα (482 χλμ/ώρα). Πίσω το 2017 σημείωσε ρεκόρ ταχύτητας με την Agera RS σε έναν αυτοκινητόδρομο στην μέση της ερήμου της Νεβάδα.

Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να πάμε για το ρεκόρ φέτος. Αναζητούμε επί του παρόντος μια ευθεία έκταση που να είναι αρκετά μεγάλη και όπου η κυκλοφορία μπορεί να διακοπεί, δεν είναι εντελώς εύκολο. Πιθανότατα δεν θα είναι στη Σουηδία, αλλά στο εξωτερικό,

είπε ο von Koenigsegg που σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του, οι οποίοι σημείωσαν ρεκόρ ταχύτητας μόνο προς μία κατεύθυνση ή με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι αναγνωρισμένο για χρήση στο δρόμο, έχει κάνει με την Agera RS προσπάθεια και προς τις δύο κατευθύνσεις και πήρε τον μέσο όρο των προσπαθειών, καταφέρνοντας να πάρει την πιστοποίηση από τα ρεκόρ Guinness. Το ίδιο προτίθεται να κάνει και με το Jesko.

Οι δοκιμές γίνονται προς τις δύο κατευθύνσεις και βγαίνει ο μέσος όρος ώστε να απαλειφθούν μεταβλητές, όπως οι ασυνέπειες του ανέμου και της επιφάνειας

Η Bugatti έχει οδηγήσει μόνο προς μία κατεύθυνση και με ένα αυτοκίνητο σε προδιαγραφές που οι πελάτες δεν μπορούν να αγοράσουν. Ακόμη και το ρεκόρ της SSC Tuatara σημειώθηκε με ένα αυτοκίνητο που δεν είναι αναγνωρισμένο για χρήση στο δρόμο. Το ρεκόρ μας με την Agera RS σημειώθηκε με ένα αυτοκίνητο παραγωγής και η νέα προσπάθεια ρεκόρ θα γίνει επίσης με ένα Jesko παραγωγής, πλήρως εγκεκριμένο για χρήση στο δρόμο,

τόνισε ο Koenigsegg, προσθέτοντας:

Μέχρι στιγμής, δεν έχει διερευνηθεί πλήρως το πόσο γρήγορο είναι το αυτοκίνητο. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,278 και με την ελάχιστη μετωπική περιοχή, οι προσομοιώσεις της καμπύλης μετάδοσης και ισχύος του αυτοκινήτου δείχνουν μια πιθανή τελική ταχύτητα άνω των 500 χλμ/ώρα. Τώρα θέλουμε να δείξουμε τι είναι ικανό να πετύχει το αυτοκίνητο στη πραγματικότητα.

Η πίστα δοκιμών Ehra-Lessien του Volkswagen Group διαθέτει μια τεράστια ευθεία μήκους 9 χιλιομέτρων και σε αυτή η Bugatti έχει καταφέρει και έχει σημειώσει τα ρεκόρ ταχύτητας με την Chiron και την Veyron.

Σε αυτή την πίστα μια τροποποιημένη Chiron έπιασε τα 490,484 χλμ/ώρα, ενώ το SSC Tuatara έχει πιάσει τα 455,3 χλμ/ώρα στην ευθεία 3,7 χιλιομέτρων του διαστημικού κέντρου Kennedy.

ΠηγήCarup.se

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...