Το νέο Ford Focus ST φορά έναν 2,3-λίτρων τετρακύλινδρο turbo κινητήρα που αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 420 Nm από τις 3.000 μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και ζυγίζει 1.534 κιλά.
Στο video θα δεις το αυτοκίνητο να πιάνει την τελική του ταχύτητα των 250 χλμ/ώρα, με τον συγκεκριμένο κινητήρα να είναι ο πιο εύστροφος κινητήρας στην ιστορία του μοντέλου και μπορεί να το επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 6 δευτ.
Στην άμεση απόκριση του κινητήρα συνεισφέρει ένας χαμηλής αδράνειας υπερσυμπιεστής twin-scroll, που εκμεταλλεύεται πιο αποτελεσματικά την ενέργεια των καυσαερίων διαθέτοντας ανεξάρτητους αυλούς εισαγωγής προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η αλληλεπίδραση των παλμών πίεσης των καυσαερίων.
Η ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου της υπερπλήρωσης (waste-gate) βελτιστοποιεί τον έλεγχο πίεσης και κατά συνέπεια τις επιδόσεις. Επιπλέον, ένα μοναδικό σύστημα εξαγωγής που μειώνει το back-pressure των καυσαερίων, μαζί με μια ειδικά εξελιγμένη πολλαπλή εισαγωγής κι ένα αναβαθμισμένο σε απόδοση intercooler, συντελούν στην καλύτερη αναπνοή του κινητήρα.
Ακόμα, το σύστημα anti-lag που αναπτύχθηκε για τα Ford GT και F-150 Raptor χρησιμοποιείται και στο Focus ST με αισθητά τα οφέλη στα προφίλ οδήγησης Sport και Track. Το anti-lag διατηρεί το γκάζι ανοιχτό όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ, ούτως ώστε να μην αναστρέφεται η ροή αέρα στον υπερσυμπιεστή και να διατηρούνται ψηλά οι στροφές του. Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την καλύτερη και ταχύτερη “ανάπτυξη” της πίεσης υπερπλήρωσης, ανάλογα με τις ανάγκες.