Ο Markus Duesmann, ο CEO της Audi παρότι τον περασμένο Οκτώβριο είχε δηλώσει πως οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου έχουν μέλλον, σε τωρινή του συνέντευξη άφησε να εννοηθεί πως ενδεχομένως η γερμανική εταιρία να προσφέρει μονάχα ηλεκτρικά μοντέλα σε 10-15 χρόνια από σήμερα.

Ο Duesmann εργάζεται σε ένα χρονοδιάγραμμα μετάβασης που θα είναι έτοιμο μέσα στους επόμενους μήνες και θα περιλαμβάνει ημερομηνίες-στόχους για τη μετάβαση στην “ηλεκτρική εποχή” και την κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Η Audi θέλει έως το 2025 να προσφέρει στην αγορά περίπου 30 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, εκ των οποίων περίπου τα 20 να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Γι’αυτό θα επενδύσει 17 δισ. ευρώ.

Τον Οκτώβριο του 2020 ο Duesmann είχε πει πως η Audi δεσμεύεται να διατηρήσει ζωντανούς τους TDI κινητήρες, αλλά παραδέχτηκε πως προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες – πολύ ακριβές- τροποποιήσεις στο σύστημα της εξάτμισης τους ώστε να μειωθούν οι ρύποι, οι κινητήρες πετρελαίου έχουν χάσει μέρος της ελκυστικότητάς τους σε ορισμένα τμήματα της αγοράς.

Το αφεντικό της Audi συμπλήρωσε πως προσπαθούν να κάνουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να καταναλώνουν όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο, ενώ θεωρεί πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα “πεθάνουν” ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο, αφού ο “θάνατός” τους θα είναι αποτέλεσμα πολιτικών αποφάσεων.

Η Ευρώπη πιθανότατα θα γίνει η τελευταία που θα χαιρετίσει τους diesel κινητήρες, με τους κινητήρες βενζίνης να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τους diesel, ειδικά στις αναδυόμενες αγορές. Η Audi έχει θέσει ως στόχο έως το 2050 να γίνει κλιματικά ουδέτερη.