Ο Markus Duesmann, ο CEO της Audi, επικεφαλής στο τμήμα λογισμικού του VW Group και επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του VW Group, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως θεωρεί πως οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου έχουν μέλλον, ενώ όπως είπε χαρακτηριστικά:

Οι κινητήρες diesel είναι μακράν οι πιο αποδοτικοί κινητήρες εσωτερικής καύσης, με τους πελάτες της Audi να εξακολουθούν να τους αγαπούν.

Ο Duesmann πρόσθεσε πως η Audi δεσμεύεται να διατηρήσει ζωντανούς τους TDI κινητήρες, αλλά παραδέχτηκε πως προκειμένου να γίνουν οι απαιτούμενες – πολύ ακριβές- τροποποιήσεις στο σύστημα της εξάτμισης τους ώστε να μειωθούν οι ρύποι, οι κινητήρες πετρελαίου έχουν χάσει μέρος της ελκυστικότητάς τους σε ορισμένα τμήματα της αγοράς.

Το αφεντικό της Audi συμπλήρωσε πως προσπαθούν να κάνουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να καταναλώνουν όσο το δυνατόν λιγότερο καύσιμο, ενώ θεωρεί πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα “πεθάνουν” ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο, αφού ο “θάνατός” τους θα είναι αποτέλεσμα πολιτικών αποφάσεων. Η Ευρώπη πιθανότατα θα γίνει η τελευταία που θα χαιρετίσει τους diesel κινητήρες, με τους κινητήρες βενζίνης να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τους diesel, ειδικά στις αναδυόμενες αγορές. Η Audi έχει θέσει ως στόχο έως το 2050 να γίνει κλιματικά ουδέτερη.

Στις σχετικές ειδήσεις ο Duesmann είπε πως φέτος η Audi θα πουλήσει λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με πέρυσι, αφού παρά τις αυξημένες πωλήσεις των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου, Σεπτεμβρίου, δεν θα μπορέσει να αντισταθμίσει τις απώλειες που δημιουργήθηκαν κατά το διάστημα Απριλίου-Μάϊου, λόγω του lockdown.