Η Audi έκανε σήμερα γνωστό ότι στις 9 Φεβρουαρίου και ώρα 20:15 θα πραγματοποιήσει ψηφιακά τα παγκόσμια αποκαλυπτήρια του e-tron GT, καθώς της RS έκδοσης του. Αρχικά το e-Tron GT είχε προγραμματιστεί να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση του Los Angeles τον Νοέμβριο του 2020, ακριβώς δύο χρόνια μετά το πρωτότυπο του, που έκανε το ντεμπούτο του στην ίδια έκθεση τον Νοέμβριο του 2018.

Το αδερφό μοντέλο της Porsche Taycan θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, με την γερμανική εταιρία από το Ingolstadt να έχει ως στόχο το Tesla Model S και τις επιδόσεις του.

Αρχικά, το αμιγώς ηλεκτρικό τετράπορτο coupe μοντέλο θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά άξονα, καθιστώντας το μόνιμα τετρακίνητο- με την συνδυαστική απόδοση του να αναμένεται να αγγίζει τα 590 άλογα. Οι ηλεκτροκινητήρες θα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 90 kWh, που αναμένεται να του προσφέρουν αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χιλιομέτρων στον κύκλο δοκιμών του WLTP. Το αυτοκίνητο θα κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα.

Οι μπαταρίες του βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα, είναι τεχνολογίας 800V και με χρήση ταχυφορτιστή φορτίζουν στο 80% μέσα σε μόλις 20 λεπτά. Αναμένεται να υποστηρίζουν και ασύρματη φόρτιση 11 kW. Σύμφωνα με την Audi, η αυτονομία του e-Tron GT θα μπορεί να αυξηθεί κατά 30% χάρη στο προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει, με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από carbon-κεραμικούς δίσκους.

Το αυτοκίνητο θα διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, με τις διαστάσεις του να είναι παρόμοιες με αυτές του A7. Το μήκος του θα φτάνει τα 4,96 μέτρα, το πλάτος τα 1,96 μέτρα, το ύψος τα 1,38 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,9 μέτρα, ενώ ο χώρος αποσκευών θα φτάνει τα 450 λίτρα. Ωστόσο, θα διαθέτει επιπλέον 100 λίτρα κάτω από το μπροστά καπό.

Στο εσωτερικό θα ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, ενώ θα υπάρχει και διακόπτης Audi Select, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης. Τα τέσσερα σπορ καθίσματα θα είναι επενδυμένα με συνθετικό δέρμα, με την Audi να μην χρησιμοποιεί κανένα ζωικό υλικό στο εσωτερικό, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό από τον διάκοσμο θα είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά.

Η RS έκδοση του θα διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες, όπως τα E-Tron S και E-Tron S Sportback, με την απόδοσή τους να αγγίζει τα 700 άλογα. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες θα βρίσκονται στον πίσω άξονα και ο τρίτος θα δίνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Οι ηλεκτροκινητήρες θα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 95 kWh που θα χαρίζει αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

Η παραγωγή του E-Tron GT γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στο Bollinger Hofe της πόλης Neckarsulm στη Γερμανία, εκεί όπου κατασκευάζεται και το R8. Οι εργασίες αναβάθμισης του συγκεκριμένου εργοστασίου έχουν ξεκινήσει, με περίπου 10.000 τ.μ εγκαταστάσεων να δημιουργούνται, προκειμένου να κατασκευάζεται εκεί το ηλεκτρικό μοντέλο της Audi.