Ο Mark Kaufman, ο διευθυντής του τμήματος ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Ford, σε πρόσφατη συνέντευξή του αποκάλυψε πως κατά την ανάπτυξη του Mustang Mach-E η Μπλε Οβάλ εταιρία είχε ως σημείο αναφοράς την Porsche Macan, μιας και όπως είπε, διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδήγησης όντας προσανατολισμένη στην απόδοση.

Ο Kaufman πρόσθεσε πως το Mustang Mach-E προσφέρει παρόμοια οδηγικά χαρακτηριστικά με την Macan, με το μοντέλο να είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές σε τρεις εκδόσεις.

Το πισωκίνητο Mustang Mach-E αποδίδει 269 άλογα στην έκδοση με τη μικρή μπαταρία (standard-range), 294 ίππους σε εκείνη με τη μεγαλύτερη (extended-range) και ροπή 430 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα από 6,1 μέχρι 6,2 δευτερόλεπτα.

Το τετρακίνητο Mustang Mach-E αποδίδει 269 άλογα με την standard-range μπαταρία, 351 ίππους με την μπαταρία extended-range και ροπή 580 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα από 5,1 μέχρι 5,6 δευτερόλεπτα.

Το Mustang Mach-E First Edition (μη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά) είναι τετρακίνητο και φορά την extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της. Αποδίδει 351 άλογα με 580 Nm ροπής και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα.

Το τετρακίνητο Mustang Mach-E GT με την extended-range μπαταρία στο βασικό εξοπλισμό της, αποδίδει 487 ίππους με 860 Nm ροπής και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα.

Το Mustang Mach-E έχει αυτονομία έως και 610 χλμ στο πρωτόκολλο WLTP.