Η Tesla δεν διαθέτει τμήμα δημοσιών σχέσεων, με τον Elon Musk να αναλαμβάνει τον ρόλο αυτό, απαντώντας σε διάφορα δημοσιεύματα αλλά και σε ερωτήσεις και παράπονα πελατών της εταιρίας, μέσω του λογαριασμού του στο Twitter.
Η επιλογή αυτή έχει κάνει τον Musk αποδέκτη εκατοντάδων παραπόνων καθημερινά, γι’αυτό η Tesla ζητά άτομο που θα αναλάβει να βοηθά τον Musk στις απαντήσεις διάφορων tweets. Όπως αναφέρει η Tesla στη περιγραφή της αγγελίας:
Το άτομο θα χειρίζεται διάφορα ζητήματα πελατών, ενώ θα παρέχει εξυπηρέτηση πελατών παγκόσμιας κλάσης. Ο ρόλος του είναι να επιλύει ή να κλιμακώνει τα παράπονα μέσω κατάλληλων καναλιών και να αντιμετωπίζει τα όσα λέγονται στα social media για τον CEO με κριτική σκέψη.
Ο Elon Musk έχει περισσότερους από 42,6 εκατ. followers στο Twitter και γράφει τουλάχιστον ένα tweet ανά ημέρα.
Στις σχετικές ειδήσεις η Tesla μήνυσε κινέζικο μέσο μαζικής ενημέρωσης λόγω ενός άρθρου που με καταδικαστικούς ισχυρισμούς σχετικά με τις συνθήκες εργασίας στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, καθώς και με ζητήματα ελέγχου ποιότητας. Συγκεκριμένα, το δημοσίευμα της PingWest, επικαλείται νυν και πρώην υπαλλήλους του εργοστασίου, που δηλώνουν πως “η Tesla κάνει ό,τι μπορεί για να επιτύχει τους στόχους παραγωγής, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης των ποιοτικών προτύπων και ελέγχων της”, με μια πηγή να δηλώνει πως γνωρίζει τουλάχιστον μια περίπτωση που η Tesla χρησιμοποίησε εν γνώσει της ελαττωματικά εξαρτήματα για τη παραγωγή ενός αυτοκινήτου.
Η Tesla αρνείται όλες τις κατηγορίες, με την PingWest να υπερασπίζεται το δημοσίευμά της, λέγοντας πως οι πληροφορίες της προέρχονται από νυν και πρώην υπαλλήλους του εργοστασίου της Tesla, καθώς και από άλλες έμπιστες πηγές της.