Η Audi παρουσίασε επίσημα το e-Tron GT που προσφέρεται και σε έκδοση RS, με τις πωλήσεις τους να ξεκινούν από την ερχόμενη άνοιξη. Το τετράθυρο κουπέ είναι το αδερφό μοντέλο της Porsche Taycan και βασίζεται στην PPE πλατφόρμα, με την γερμανική εταιρία από το Ingolstadt να έχει ως στόχο το Tesla Model S και τις επιδόσεις του.

Ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι αεροδυναμικός, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι 0,24 Cd, με τα φωτιστικά σώματα να είναι τεχνολογίας είτε LED είτε λέιζερ. Το μήκος του φτάνει τα 4,99 μέτρα, το πλάτος τα 1,96 μέτρα, το ύψος τα 1,41 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,9 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 405 λίτρα, ενώ υπάρχει ένας ακόμη, κάτω από το καπό, χωρητικότητας 85 λίτρων.

Το αμιγώς ηλεκτρικό τετράπορτο coupe μοντέλο προσφέρεται σε έκδοση με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά άξονα, καθιστώντας το μόνιμα τετρακίνητο- με την συνδυαστική απόδοση του να αγγίζει τα 476 άλογα και τα 630 Nm ροπής, με την απόδοση να μπορεί να φτάσει έως τα 530 άλογα για 2,5 δευτερόλεπτα. Υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 245 χλμ/ώρα.

Η RS έκδοση αποδίδει 598 άλογα και τα 830 Nm ροπής, με την απόδοση να φτάνει έως τα 646 άλογα, για 2,5 δευτερόλεπτα. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.

Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh (93 kWh μεικτή), που προσφέρουν αυτονομία 488 χλμ στο e-Tron GT και 472 χλμ στο RS e-Tron GT (WLTP). Η Audi εξοπλίζει το μοντέλο με ευφυή έλεγχο κίνησης και ανάκτησης ενέργειας, η οποία φτάνει έως και τα 265 kW.

Η μπαταρία βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα, είναι τεχνολογίας 800V και με χρήση ταχυφορτιστή 270 kW φορτίζει από το 5% στο 80% μέσα σε μόλις 22,5 λεπτά, μιας και με πέντε λεπτά φόρτισης αποκτά αυτονομία περίπου 100 χλμ.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, η οθόνη 10,1″ στο κέντρο του ταμπλό, ενώ υπάρχει και διακόπτης Audi Select, μέσω του οποίου ο οδηγός επιλέγει το επιθυμητό πρόγραμμα οδήγησης. Τα τέσσερα σπορ καθίσματα μπορούν να επενδυθούν και με συνθετικό δέρμα, με ένα μεγάλο ποσοστό από τον διάκοσμο του εσωτερικού να είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμα υλικά.

Το Audi e-tron GT quattro και το RS e-tron GT εισάγονται στην αγορά με ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Τα βασικά συστήματα ασφαλείας Audi pre-sense front και Audi pre sense basic είναι στάνταρ. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης λωρίδας. Τα προαιρετικά συστήματα υποδιαιρούνται σε πακέτα “Tour”, “City” και “Park”. Το πακέτο assist plus περιλαμβάνει και τα τρία. Οι κάμερες νυχτερινής όρασης και surround view είναι προαιρετικές.

Επίσης διαθέτει adaptive cruise assist και απομακρυσμένο park assist. Όλα τα συστήματα χρησιμοποιούν τον κεντρικό υπολογιστή βοήθειας οδηγού (zFAS), ο οποίος χρησιμοποιεί τα δεδομένα των αισθητήρων για να υπολογίζει συνεχώς ένα ακριβές μοντέλο του περιβάλλοντος του οχήματος.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει μπλοκέ πίσω διαφορικό, ενώ στον πρόσθετο συναντάμε ελεγχόμενο μπλοκέ πίσω διαφορικό και προσαρμοζόμενη αερανάρτηση τριών θαλάμων, όπως και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Οι ζάντες είναι από 19″ έως 21″, με τα φρένα να μπορούν να διαθέτουν δισκόπλακες με επίστρωση καρβιδίου βολφραμίου, αλλά και carbon-κεραμικούς δίσκους.

Η παραγωγή του e-Tron GT γίνεται στο εργοστάσιο της Audi στο Bollinger Hofe της πόλης Neckarsulm στη Γερμανία, εκεί όπου κατασκευάζεται και το R8.

Στη Γερμανία το e-Tron GT ξεκινά από τις 99.800 ευρώ, με την RS έκδοση να ξεκινά από τις 138.200 ευρώ.