Greenpeace και Volkswagen έχουν μακρά ιστορία “διαμάχης”, με τους ακτιβιστές της περιβαλλοντικής ΜΚΟ να έχουν κατηγορήσει παλαιότερα την VW για το Dieselgate, αλλά και για τις καταναλώσεις και τις εκπομπές CO2 των μοντέλων της γερμανικής εταιρίας.

Τώρα, η Greenpeace υποστηρίζει (PDF) πως η VW προκειμένου να μειώσει κατά 140 εκατ. ευρώ το πρόστιμο εκπομπών που πρέπει να πληρώσει στην Ε.Ε για το 2020, λόγω του αυξημένου μέσου όρου εκπομπών των μοντέλων της, πούλησε σε αντιπροσώπους της αλλά και και στον εαυτό της 65.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα.

H Volkswagen διαψεύδει τους ισχυρισμούς της Greenpeace, υποστηρίζοντας πως οι αντιπρόσωποι της αγόρασαν εντός του 2020 πολλά plug-in και ηλεκτρικά αυτοκίνητά της για τον στόλο των test drive μοντέλων τους, με την εταιρία να αλλάζει τα αυτοκίνητα του εταιρικού της στόλου σε αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά.

Το 2020 η Volkswagen ανακοίνωσε πως πούλησε 212.000 plug-in και ηλεκτρικά αυτοκίνητα (+158% σε σχέση με το 2019), με τα 134.000 εξ’αυτών να είναι αμιγώς ηλεκτρικά (+197% σε σχέση με το 2019). Μέσα στο προηγούμενο έτος η Volkswagen κυκλοφόρησε στην αγορά 9 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα. Τι και αν το ID.3 ξεκίνησε τις πωλήσεις του από τον Σεπτέμβριο, το μοντέλο κατάφερε να γίνει το best-seller ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο της Volkswagen για το 2020 με 56.500 πωλήσεις, με το e-Golf να ακολουθεί με 41.300 πωλήσεις.